Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste mensen wie kan mij helpen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste mensen wie kan mij helpen

    Korting op 420shop
    IMG_2934.jpgIMG_2976.jpgIMG_2981.jpghallo iedereen ik heb voor het eerst twee planten ze zijn niet groot maar zitten nu aardige toppen in al ik geef wel voeding heb groei en bloei geef eigenlijk alleen nog bloei maar weet niet of ik het goed doe en hoeveel dat je dat moet geven per week ik doe er een paar fotos bij hoop iemand mij dit vertellen wil savonds zet ik de planten ook in de schuur is dit goed of kan ik ze ook beter gewoon buiten laten staan er komen toppen in dus slecht zal het niet gaan

    maar ik weet echt niet hoe ik dat met groei en bloei voeding moet doen eigenlijk geef ik ze elkedag bloei voeding wie kan mij zeggen of dit goed is

    alvast bedankt
    moh IMG_2981.jpgIMG_2980.jpgIMG_2979.jpgIMG_2978.jpgIMG_2950.jpg
    Last edited by moh; 26 August 2012, 10:53.

    #2
    Re: beste mensen wie kan mij helpen

    Nu enkel bloeivoeding geven. Ik ga iets onder de op de fles aangegeven hoeveelheid zitten. Dus als er staat 5 ml/10liter neem ik 3 ml/10liter. Ik geeft een beurt water+voeding, de volgende dag enkel water en dan een dag niks. Dan weer een beurt water+voeding, dag erop waterbeurt, dag daarop weer niks, enz.

    Een plant word niet graag verplaatst. Ik zou ze gewoon lekker buiten laten.

    Succes.

    Comment


      #3
      Re: beste mensen wie kan mij helpen

      hey tantepollewop dank je voor je reactie maar mischien kom ik een beetje dom over maar is het niet erg dan als me planten nat worden door de regen ik heb helaas geen afdak oke ik ga dus alleen nog bloei voeding geven ik hoop er nog leuke toppen aan gaan komen zit wel toppen in al maar klein maar het is voor het eerst allemaal voor mij wel leuk hoor

      vind het geweldig me moeder dr vriend heb ook twee planten die geeft nog steeds vollop groei voeding en bloei nu drie weken hij heb grote planten heel open en weiniug topvorming ik hoop dat het goed komt voor hem hij geloof niet dat je nu nog alleen bloei moet geven maar goed buiten is dus beter en waneer kan je er zo toppen vanaf halen ik zie wel mooije
      toppjes al steeds meer en worden ook groter

      bedankt voor je reactie

      Comment

      Bezig...
      X