Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste mensen waneer ga ik k boost gebruiken er staat vanaf de vijfde week bloei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

beste mensen waneer ga ik k boost gebruiken er staat vanaf de vijfde week bloei

Korting op 420shop
    beste mensen ik heb een vraag over het gebruik van mijn voeding ik gebruik nu bloei voeding van premium collection p boost gebruik ik maar heb er ook nog k boost bij maar die gebruik ik niet

er staat op de etiket gebruiken van af de vijfde week bloei maar ik weet niet echt hoelang mij planten in bloei staan weet iemand mischien hier een oplossing voor op internett heb ik gelzen dat je het juist de laaste twee weken k boost moet gebruiken

gebruikt iemand dit ook en kan vertellen hoe dit zit of werkt zo heel fijn weet namelijk niet hoe of dit werkt en ik doe om de dag bloei voeding geven of een keer extra als ik denk dat het nodig is en hoop dat dat goed is

nou succes ierdereen met het kweeken

groetjes moh

Re: beste mensen waneer ga ik k boost gebruiken er staat vanaf de vijfde week bloei

2 weken voor de oogst gebruik je niks meer want alles wat je dan nog gebruik ga je ook op roken.

en je weet toch wel van je eigen planten wanneer de bloei ongeveer begon?
    God was never on your side..

Comment

Re: beste mensen waneer ga ik k boost gebruiken er staat vanaf de vijfde week bloei

Fotooooo
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

IMG_3160.jpgraymond wiet 003.jpgraymond wiet 007.jpgIMG_3140.jpgIMG_3139.jpghet klinkt gek maar weet echt niet meer waneer ie is gaan bloeien maar denk zo drie weken terug voor de volgende keer schrijf ik het op tis voor het eerst dat ik planten heb maar rook al 16 jaar dus vergeet nog wel is wat hier heb ik wat fotos dr bij gedaan heb nog meer fotos als deze niet duidelijk zijn alvast bedankt voor jullie reacties en info

Comment

Oi..ik zie dat ze ook TMV hebben, het zijn stekken dus.
          Andere stekkenboer next time

Maar die staan inderdaad net een beetje in bloei, 't is nog te vroeg voor boosters, je bent net met bloeivoeding begonnen als het goed is.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hey QnQ thanks voor je informatie maar dus die booster nog niet geven en klopt ik ben pas met bloeivoeding begonnen oke maar gaan die toppen nog wel groter worden en wat is tmv eigenlijk het zijn inderdaad stekjes die heb ik gekregen van me moeders vriend maar gaat het nog wel goed komen met mijn plantje s want het is nu september en waneer moet zoiets eigenlijk klaar zijn ze staan eigenlijk alijtijd buiten en savonds in de shuur bedankt voor je recatie man grt

Comment

Bezig...
            X