Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wordt het niet eens tijd..?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wordt het niet eens tijd..?

Korting op 420shop
    Hallo allen,
    Mijn drie stekjes zijn al aardig volgroeid...het is nu wachten tot ze in de bloei gaan, maar is dit niet rijkelijk laat? Had vorig jaar ook drie planten staan, die bloeiden nu ruimschoots.
    Heb dit jaar andere stekken, zou het daaraan liggen?

Gtoet,

Re: Wordt het niet eens tijd..?

zal gewoon aan het soortje liggen, niets bijzonders + we hebben nog steeds meer dan 12 uren light per dag
    dacht ik me te herinneren

Comment

Mijn buitenwiet, bestaande uit cream caramel, white widow en easy bud * afghaan, heb ik compleet gerooid afgelopen weekend. Er was nog geen begin van topvorming waar te nemen. Tel er zo'n 10 of meer weken bij op en je moet in november oogsten. Tegen die tijd is alles gesneuveld aan toprot. Het is overigens pas omstreeks 20 september 12 uur licht en 12 uur donker. Reguliere buitenwiet begint over het algemeen ergens in augustus te bloeien. De enige reguliere wiet die ik met succes buiten heb afgebloeid is NLX. Maar die stonden er dit jaar niet bij. Dus dit jaar geen buitenwiet.

Comment

@Latsilla.
        Het zal echt niet lang meer duren hoor, binnen 1 max 2 weken zal de bloeivorming beginnen, dan 10tal weken de tijd geven (maar gedurende deze periode goed alles in de gaten houden qua rot en schimmels en zo goed mogelijk beschermen tegen regen)
        Succes en niet opgeven, de natuur beslist
        The gras is greener at my side

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
          Mijn buitenwiet, bestaande uit cream caramel, white widow en easy bud * afghaan, heb ik compleet gerooid afgelopen weekend. Er was nog geen begin van topvorming waar te nemen. Tel er zo'n 10 of meer weken bij op en je moet in november oogsten. Tegen die tijd is alles gesneuveld aan toprot. Het is overigens pas omstreeks 20 september 12 uur licht en 12 uur donker. Reguliere buitenwiet begint over het algemeen ergens in augustus te bloeien. De enige reguliere wiet die ik met succes buiten heb afgebloeid is NLX. Maar die stonden er dit jaar niet bij. Dus dit jaar geen buitenwiet.
          hoe negatief kan een mens toch denken zeg
          #puffpuffpasstuesday

Cannatuin '13

Comment

Mijn buitenwiet is "just for fun" en daar ben ik echt niet alleen op aangewezen. Waarom zou ik tijd en moeite stoppen in een projekt dat tot mislukken gedoemd is? Dan kan ik net zou goed de politiek ingaan en blijven volhouden dat de euro ons uitsluitend zegeningen brengt.

Comment

Er is een dunne scheidingslijn tussen realisme en negativisme.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

"if there's any way they can do it wrong, they will" of zoals het oorspronkelijke adagium luidt "if there's more than one way to do a job and one of those ways will end in a disaster, than somebody will do it that way" (Murphy)

Comment

Bedankt mensen! Ik hou nog vol...
                  morgen voeg ik wat foto's toe.

Comment

Ik oogst elk jaar elke jaar pas rond November zelfs soms nog begin December en ja ik heb ook toprot in mn planten zitten maar da verwijder
                    ik netjes en de rest smoor ik op en de winter heerlijk hoor.
                    Dus Extrem wa een zonde van jou planten die jij vermoord he om dat je beetje bang ben voor Rot
                    Maar ja aan de andere klant ben jij niet afhankelijke van jou buiten oogst
                    God was never on your side..

Comment

Lieve Bella, zelfs ik ben helemaal "om". Vorig jaar was mijn buitenwiet 2 keer niks en dit jaar zou het gegarandeerd eveneens op niets zijn uitgelopen. Medio deze zomer heb ik nog wat geoogst van AF-jes. Alleen, ik houd nu eenmaal niet van ruderalis kruisingen. Terzijde: mijn "binnen"-Amnees is bijna droog. Die is significant beter dan dat paarse buitenwietje, waarvan je een sample hebt gehad. Maar, sinds enkele jaren zijn er wat mooiere strains dan Low-riders op de markt. Vandaar dat ik me volgend jaar voor mijn buitenteelt ga richten op AF-jes die wat groter worden: zoals "Think Different" en "Big Devil". Dat vind ik deftige planten.

Comment

20120904_145801.jpg

Comment

Wordt het niet eens tijd....(2)

Hier nog even wat pica`s...
                          Was even bang dat het mannetjes waren, maar de bolletjes hebben allemaal "uitsteeksels.

Ik houd gewoon vol, en hoop dat het bloeifeest snel gaat beginnen.
                          Jullie mening graag;

Thx.
                          Attached Files

Comment

Re: Wordt het niet eens tijd....(2)

Wordt het niet eens tijd, waarvoor ?
                            En waarom ga je niet hier verder ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat ze gaan bloeien!

Thanks!
                              Last edited by ceBep; 4 September 2012, 19:09. Reden: dubbelposten

Comment

Bezig...
                              X