Heb 8 buitenplanten,2 in pot de rest in volle grond.heb ze 8 weken gelden als stekjes gepot.ze zijn nu allen rond de 1.70 cm groot.ik geef ze hypro terra als voeding.de bloei heeft zich nog niet ingezet.het zonlicht is niet optimaal en dat zie ik ook terug aan sommige kanten van de plant.Echter hoe hoger ze worden hoe mooi voller ze worden.kan kloppen want de schutting neemt veel zon aan de grond weg op bepaalde tijden.Het liefst zie ik die planten dan ook nog een stuk groeien.Ik denk er dan ook over om de onderste twee takken weg te halen,ik ben echter bang dat de bloei zich dadelijk inzet en ik die 2 takken dan ook niet meer terug krijg.iemand advies?en wanneer stoppen met voeden?is het verstandig om dan ook gelijk bloeivoeding te geven?hoop dat iemand me hierover wijzer kan maken.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wat vraagjes betreft mijn buitenplantjes
Collapse
X
-
Re: wat vraagjes betreft mijn buitenplantjes
Ik heb hier een fles hy-pro terra staan....is voor de bloei!! (of jij moet andere hebben)staat achterop de fles voor een uitbundige bloei!!!
En die onderste takken die krijg je inderdaad niet meer terug nu als je ze nu zou afknippen.
Zodra de bloei begint kun je inderdaad bloei voeding starten, opbouwend!
En een week....of twee...voor je oogst stoppen met de voeding en alleen afgezuurd
water voeden.
De planten die op de volle aarde staan kun je voeden maar is niet noodzakelijk.
En als je nog geen teken van bloei hebt nu ben je wel aan de late kant....hopen op een flinke nazomer!
Groetjes en succes,
Thur."Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Comment