Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onverwachts oogsten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onverwachts oogsten.

    Korting op 420shop
    Heb vandaag onverwachts moeten oogsten, mn blueberry af na veel gezeik van moemoe.
    Had eerder al een topic gemaakt dat deze plant op een onbekende wijze is bevrucht, dus ik heb er wat zaadjes hier en daar uitgehaalt, meeste waren nog lang niet rijp en kon ik zo tussen mn vingers samendrukken, echter heb ik er 1 zaadje uit gehaald waarvan ik denk dat die er wel goed uit ziet voelt etc, heb er verder weinig verstand van. Had eerder al wat research gedaan maar kon vrij weinig vinden. nu heb ik een aantal vraagjes.

    1. Kan ik zonder hem in de grond te doen weten of dit een goed zaadje is ?
    2. Ik had iets gelezen over dat verse zaadjes een laagje ofzo hebben en dat ze dan nog niet goed ontkiemen, kan iemand mij hier meer over vertellen ?
    3. Het zaadje is door een onbekend mannetje bevrucht, stel nou dat dit hemp is van boeren ofzo (heel verhaal over gelezen) word het dan nog wel een redelijk wietplantje MET thc ?

    Bedankt voor het lezen!

    #2
    Re: Onverwachts oogsten.

    Hoeft niet perse bevrucht te zijn door een mannetje, kan ook door een hermafraudiet in de buurt zijn geweest.

    Boren telen geen hennep meer omdat touw en ect tegenwoordig anders gemaakt wordt dan van hennep dus daar zal het niet van komen. Kan natuurlijk altijd zijn dat iemand wat vogelzaad heeft rondgestrooid in het bos en dat daar veel mannetjes staan. Of dat een buurtbewoner een mannetje heeft staan dat de schuldige is.

    Om te weten te komen of het zaad goed is durf ik niet met zekerheid te zeggen maar dan moet je het toch echt in de grond gaan stoppen. Tip om het iig wat meer kiemkracht te geven aan je zaadje is door het in de ijskast te leggen zodat je zaadje een winterperiode hebben gehad.

    Comment


      #3
      Re: Onverwachts oogsten.

      Dank voor je antwoord, hoelang zou het zaadje minimaal in de ijskast moeten liggen denk je ?

      Comment


        #4
        Re: Onverwachts oogsten.

        Bij mij op nog geen kilometer staat een complete hectare hennep, als voedergewas. Goed dat het regent dan gaan de pollen niet zo ver!

        Comment


          #5
          Re: Onverwachts oogsten.

          Sinds wanneer regent het weken achtereen 24 uur per dag?

          Comment


            #6
            Re: Onverwachts oogsten.

            Ik zou de papegaai er blij mee maken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X