Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele + afstervende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele + afstervende bladeren

    Korting op 420shop
    Jeeuw mensen,

    Ondertussen zijn mn plantjes flink gegroeid en begonnen met bloeien.
    Het zijn 2 Big Bug van Vision Seeds in 60 liter potten.
    Ik geef momenteel Canna Terra Flores en Canna Boost Accelerator.

    IMG-20120913-00084.jpgIMG-20120831-00073.jpgIMG-20120913-00078.jpgIMG-20120913-00081.jpg


    Nu zijn bij beide planten heel veel bladeren geel aan het worden en er zijn er ook al heel veel afgestorven.


    IMG-20120913-00079.jpgIMG-20120913-00080.jpgIMG-20120913-00082.jpgIMG-20120913-00083.jpg

    Ik snap dat er tijdens de bloei groeistoffen uit de bladeren worden gehaald,
    Maar dit is volgens mij iets ernstiger dan alleen dat.

    Heeft dit met te veel of te weinig voeding te maken?
    Of heeft het met te kleine potten te maken?
    Iemand die mij kan helpen?

    Mvg Jori
    Attached Files

    #2
    Re: Gele + afstervende bladeren

    denk dat het idd te maken heeft met teveel of te weinig voeding
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Gele + afstervende bladeren

      Bij mij precies eender(op de bladpuntjes na,die heb ik niet)Tja,te veel/te weinig is altijd moeilijk/einde cyclus?(wellicht ook).
      Ik ga niet te veel veranderen aan het einde van het proces,en doe wat ik denk dat ze nodig hebben.(ondanks het toch wat snelle
      gele blad)Met nog een paar weekjes lekker weer zit het erop en zo te zien ga je heus wel lekker wat oogsten.
      Als Chiva het behaagd tenminste.

      Comment


        #4
        Re: Gele + afstervende bladeren

        Voeding uit de aarde grote deels op en plant maak nu eenmaal gele bladeren aan in de bloei want uit eindelijk gaat hij dood
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Gele + afstervende bladeren

          moet ik meer voeding geven dan?
          want ik geef bijna elke dag beide voedingen.
          iets meer geven of niet?

          Comment


            #6
            Re: Gele + afstervende bladeren

            Meer voeding geven,is wat ik ook opmaak uit Belladonna,s antwoord.Dus ik ga ook maar iets meer geven.
            Kijk je wel uit dat je medium geen moeras word,of inklinkt als beton.Hou het luchtig iff posible.
            Maar is het gele blad niet wat vroeg dan?(en het is,,gaat ZIJ dood,,)

            Comment


              #7
              Re: Gele + afstervende bladeren

              De verbrande bladpunten wijzen op een voedingsoverschot. Geel blad is natuurlijk in de bloei, maar gaat een probleem worden als je teveel bloeivoeding geeft. Dan wordt stikstof niet meer opgenomen namelijk, te zien aan paarse verkleuringen op de bladstelen en geel blad. Dat leidt tot een verminderde oogst.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Gele + afstervende bladeren

                kee dankje,
                even rustig aan doen met de voeding dus.
                zou wel goed moeten komen.

                werd trouwens aangegeven dat big bud half september ongeveer klaar zou moeten zijn maar de mijne zijn volgens mij pas 2 weekjes in bloei.
                zal wel eind oktober worden denk ik
                iemand hetzelfde toevallig?

                Comment


                  #9
                  Re: Gele + afstervende bladeren

                  Alles is dit jaar later jori.. Reken zowieso een maand bovenop de geschatte bloeitijd van de shop, dan zit je ongeveer goed. Zelfs de meeste autoflowers doen er - in plaats van 9 weken - ook 12 tot 14 weken over om helemaal 'klaar te komen'.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Gele + afstervende bladeren

                    ooooef,
                    dat is vervelend.
                    mijn white widowtjes van vorig jaar waren pas begin november klaar.
                    ik heb geen mogelijkheid ze af te schermen of droog te zetten of iets.
                    vandaar dat vorig jaar drie kwart van alles de kliko in is gegaan.
                    had toen 4 planten en nu 2 dus hoop dat het dit jaar beter gaat.

                    Comment

                    Bezig...
                    X