Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herstel vam mijn plant na gebruik tegen spint.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Herstel vam mijn plant na gebruik tegen spint.

Korting op 420shop
    Hallo beste growers,

Ik zal even mijn probleem beschrijven, onlangs ontdekte ik op mijn Bubblegum op het balkon spint zij stond al lichtjes in de bloei. Na een aantal behandelingen met tussenpauze aangeduid op het product heb ik achter elkaar met pyretrum puur verdund natuurlijk met de juiste dosis water, mijn plantje een douche gegeven boven en onder op de bladeren. Dit bleek niet te helpen. De slechte aangetaste bladeren had ik al verwijderd. Ik had het volgende op een topic gelezen.

het spint is volgens mij het beste en natuurlijkst weg te doen met water,azijn en detergent
    vb op 1 liter: 900ml water 90ml azijn en 10ml detergent en dat helpt echt ik heb dat zelf meegemaakt en het was weg na gebruik van dat middeltje. gelezen in essensie of gehoord in alien.

Nu heb ik mijn plantje (2.30m) een aantal keren gespoeld en er komt terug leven in. Maar er is weinig blad aan omdat deze allemaal verdort zijn, zou ik nu nog wat kieseriet begeven om de bladgroei te stimuleren? Ik geef nu ook terug terra bloom en pk 13 14 van plagron. Ik heb wel gezien dat er terug kleine mini topjes aankomen.
    Weet iemand raad.
    Hoop doet leven

Zij zag er zo mooi uit
    Groetjes Growie

Re: Herstel vam mijn plant na gebruik tegen spint.

Azijn das dodelijk voor planten ik gooi da over mn tegels heen tegen groene aanslag en onkruid
    God was never on your side..

Comment

Re: Herstel vam mijn plant na gebruik tegen spint.

Het werkt goed tegen spint, alleen je plant heeft geen blad meer.
      Dan zullen er ook weinig topjes aan komen toch, blad zorgt voor de energie.
      Zonder energie > plant dood.

En waarom zou je kieseriet geven ? Da's een Mg meststof.
      Als je iets voor groei nodig hebt is het stikstof (N).
      Mgoed, zonder foto's blijft het kristallen-bol-werk.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
      X