Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoi growers!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hoi growers!

ja idd maar heb al vanalles gepost geen reactie..
    ik heb al veeeeeel topic's gelezen en al heel wat verder geholpen
    maar vind het spijtig dat er niet zo veel reactie's op komen ..
    ik zal zo een kort verslagje maken is dit ok??

grtn

Comment

Lijkt me interessant.
      Ik zou ook zo niet weten wat het is, ik zou denken dat er misschien een beestje heeft zitten lunchen toen die blaadjes jong waren.
      Maar het kan weinig kwaad denk ik, ja, of je hele plant moet een dubbele schroef gaan maken
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@QnQ
        ja vind het ook nergens hier al geken bij blad problemen ,gegoogeld enzo niets ..
        een het is maar 2 bladeren die dat hebben,ben er volledig uitgeraakt, ivbm het afdakje een waar ik ze zou plaatsen ..
        ik ga zo ff paar fotos nemen een woordje bijschryven..

grtzz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hoi,

zoals ik zei was ik een goede plaats aan het zoeken voor de vrouwtjes wel die heb ik gevonden..
        heb namelijk een kennel met honden een er staat 1kennel ongebruikt ,heb daar afdakje gemaakt enzo en ze staan uit de regen als er zon is in zon
        maar nu die bladeren al opgezcht hier een ge googeld niets gevonden zal wel niets erg zijn want ik vind ze er mooi bijstaan .. ze krygen 2x per week water
        met voeding ..terra flores cannazym,pk13/14, boost accelerator van canna en als ik ze verplaatst heb over dikke week heb ik ze rhizotonic ook megegoven

wat denken jullie hier van??image (1).jpegimage.jpegimage (2).jpegimage (3).jpegimage (4).jpegimage (5).jpegimage (6).jpeg grtzzz

Comment

niemand??

Comment

hoi growers!

Staan toch mooi? Alleen staan ze nog niet zo ver met de tijd van het jaar word het moeilijk :s

Comment

hoi ,

heb gisteren op 1plant wat meeldouw gevonne een heb bayren gekocht tegen schimmels een meeldouw een behandel ze alemaal er mee nu
              als je sprayt op de planten ,beste de toppen vermijden??

nu ga ik buiten kijken de dames zijn aan het drogen in de zon wat valt me op nu op de bladeren alemaal witte restjes niet meeldouw want dat was op 1plekje maar..
              zou dit van het produckt kunnen zijn??

Comment

beter melk in water oplossen
                is minder schadelijk voor de plant en is ook goedkoper
                je moet een verhouding gebruiken van 1/10
                Hier is het sticky van meeldauw
                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

@darkSide

hoi idd met melk al geprobeerd met een plant die er 2weken geleden van had een te vergeefs
                  darmee nu is bayren geprobeert wan ook maar 13eur valt me he
                  ng een vraagje de witte resten op blad voor ik ze daarjuist behandelde was er niets en nu zo wat witte restesjes is dit van het produckt afomstig??

grtzzz

Comment

Hoe heb je dit dan trachten te doen? mee in het drinkwater meegegeven
                    & op de bladen beneveld met een plantenspuit (niet op de toppen)?
                    Heb zelf nog geen ervaring met meeldauw (laten we hopen dat dat zo blijft)
                    die witte restjes is het een poeder achtig iets? Zo ja is het puur van
                    de meeldauw. Heb je foto van je plantje?
                    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

er was enkel een heel klein plekje meeldouw op de stam niet op bladeren nu ik met produckt heb behandeld en de planten zijn droog nu maar er blijft een witte rest ohangen op de bladeren een 45min terug was er niet...

strange he' zou dat van het produckt zijn??
                      ps ik ga strak fotos nemen met gsm is niet zo goedmbeter als niets

er was enkel een heel klein plekje meeldouw op de stam niet op bladeren nu ik met produckt heb behandeld en de planten zijn droog nu maar er blijft een witte rest ohangen op de bladeren een 45min terug was er niet...

strange he' zou dat van het produckt zijn??
                      ps ik ga strak fotos nemen met gsm is niet zo goedmbeter als niets

dit zijn de fotto s sorry beter lukte niet
                      je ziet wss het dit is zeker geen meeldouw want 1u geleden was dit niet heb ze behandeld en laten drogen een als ze droog waren bleven die witte spoortjes er op..

IMG_20121023_160037.jpgIMG_20121023_160046.jpgIMG_20121023_160114.jpgIMG_20121023_160122.jpgIMG_20121023_160143.jpgIMG_20121023_160056.jpgdit zijn ze met behandeling

vergeten dit is het produckt waar ik mee behandeld heb..

grtzzzIMG_20121023_163012.jpg

niemand???

Comment

kan iemand me ietsje verder helpen

Comment

Dat witte vlekkerige wat achter blijft is het spul wat je er op hebt gespoten
                          God was never on your side..

Comment

Yep, mede daarom is het ook verstandig om niet op je toppen te spuiten (buiten de verhoogde kans op rot)
                            Dat residu kan geen kwaad verder, zolang je het er niet af gaat zitten likken.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ QnQ

bedankt hier ben ik verder mee geholpen..

@Bella
                              trhanks een hopelijk doet het iets uit was echt mini plekje meeldauw .. heb alles behandeld beste niet?

grtz

Comment

hoi heb nog paar pic's genomen hier juist...
                                (het witte spul op de bladeren is het van het product waar ik mee behandeld heb enkele
                                dagen terug)normaal 2weekjes nog een oogsteen als alles goed gaat

2012-10-28 20.21.29.jpg2012-10-28 20.22.20.jpg2012-10-28 20.22.37.jpg2012-10-28 20.23.38.jpg2012-10-28 20.24.20.jpg2012-10-28 20.23.45.jpg2012-10-28 20.24.00.jpg2012-10-28 20.22.43.jpg2012-10-28 20.22.53.jpg2012-10-28 20.23.01.jpg2012-10-28 20.23.10.jpg2012-10-28 20.22.13.jpg sorry voor de onscherpe pic's ,wat vinden jullie?
                                grtzz

hoi een wat denken jullie weken ng of langer??

grtzz

Comment

Bezig...
                                X