Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enig idee welke week bloei dit is?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Enig idee welke week bloei dit is?

    Korting op 420shop
    Aleeh lotgenoten!

    Ik ben totaal het aantal weken kwijt dat mijn vrouwke al staat laat staan in de bloei staat,. Zou iemand me kunnen vertellen aan de hand van de foto welke bloeiweek dit is?ImageUploadedByTapatalk1348576231.745985.jpgImageUploadedByTapatalk1348576246.546349.jpgImageUploadedByTapatalk1348576262.243251.jpgImageUploadedByTapatalk1348576282.827024.jpg

    #2
    Re: Enig idee welke week bloei dit is?

    Kan je nooit met zekerheid zeggen, maar ik zou zeggen 3-4
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

    Comment


      #3
      Re: Enig idee welke week bloei dit is?

      ehmm weekie of 2-3 ligt er net aan wat voor plant je hebt en hoeveel oeding je geeft... zonder die info ist een beetje in het donker graaien.

      Grtz.Nederhigh
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Re: Enig idee welke week bloei dit is?

        Ik begrijp er geen hout van: je staat dagelijks met je neus boven op de planten. Je ziet de aanvang van de bloei, wacht enige tijd en vraagt vervolgens hoe lang deze planten aan het bloeien zijn. De enige die dat het beste weet ben je zelf, toch?

        Comment


          #5
          Xtreme!? Als ik dat zou weten zou ik de vraag niet posten?! Wel?!
          Wat concludeer je dan? Juist,.. Dat ik er niet dagelijks met mijn neus boven op sta

          Comment


            #6
            Hij bedoelt dat je toch wel enig idee moet hebben aangezien je (hoop ik) toch wat bezig bent met je plant.

            En je kan ook misschien wat minder arrogant zijn, we proberen je gewoon te helpen.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

            Comment


              #7
              Ik wist voordat ik de vraag ging posten deZe reactie ging krijgen( nu niet gaan replyen waarom doe je het dan)
              Om eerlijk te zijn zit er eigenlijk geen tijd moeite of iets van mij in de plant,. Natuur heeft alles gedaan,. Tis nu dat hij sinds vandaag " terug" is bij me dat ik ga kijken hoe en wat ik kan doen om extra voeding of wat te gaan geven,. Vandaar de vraag welke week zodat de voeding daar op Zou worden aangepast,. Extrem sorry voor de botte reply!!

              Comment


                #8
                Re: Enig idee welke week bloei dit is?

                Van botte replies trek ik me geen ene mallemoer aan, dus ook niet van die van jou. Dit forum is namelijk vergeven van botterikken, inclusief ondergetekende. Maar om on-topic te blijven: de foto's wijzen uit dat je plant geen enkel gebrek heeft. Nu nog extra gaan voeden met iets van NPK lijkt gewoonweg niet nodig. Als je ongeveer 6 euro kunt missen, zou je wellicht 1 liter PK13/14 kunnen kopen en dat 1 week meegeven. Maar dan houd je wel een fles voeding over waar nog zo'n 95 % inzit. Laat toch gewoon zonder toevoegingen afbloeien, beste man.

                Comment


                  #9
                  Thnxs 😉

                  Comment

                  Bezig...
                  X