Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Deense soortjes - Aanraders gezocht!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deense soortjes - Aanraders gezocht!

    Korting op 420shop
    Hee hallo beste medekwekers!
    Ik ben dit jaar begonnen met mijn eerste kweekje ooit. Ik heb 5 autoflowers succesvol grootgebracht en heb momenteel nog een White widow staan, die aan het einde van haar bloeifase is.
    Het kweken is mij erg goed bevallen en ik zal dit zeker voortzetten. Ik ben alvast een beetje vooruit aan het denken voor volgend jaar, want ook dan wil ik graag weer een buitenkweek onderhouden.
    Ik ben wat gaan zoeken en kwam er achter dat Deense soortjes het over het algemeen aardig doen in Nederland. Met name door bijvoorbeeld hun schimmelbestendigheid. Ook ben ik er achtergekomen dat je deze soortjes goed kan bestellen via zogenaamde 'froebanken'. Volgend jaar wil ik op een van deze Deense webshops wat Deense wietsoortjes bestellen.

    Ik zou graag van jullie willen horen of jullie misschien positieve ervaringen hebben met een bepaalde Deense wietsoort? En het zou fijn zijn als jullie mij een goede website kunnen aanraden!

    Alvast hartstikke bedankt,

    Watchthis

    #2
    Re: Deense soortjes - Aanraders gezocht!

    Comment


      #3
      Re: Deense soortjes - Aanraders gezocht!

      Bedankt Vale!
      Dit geeft mij weer wat zoekvoer.

      Comment


        #4
        Re: Deense soortjes - Aanraders gezocht!

        Royal Dane vind ik persoonlijk geen aanrader. Ik vond het een te fluffy plant, veel tak en blad. Kijk eens naar de ruderalis indica van sensiseeds. Dat is bij mij, drie jaar op rij de outdoor knaller geweest. Dikke toppen, hoge opbrengst, zo stoned als een zak aardappelen en de smaak was prima. Het is officieel geen Deen, maar een prima buitensoort. Begint te bloeien in augustus, soms wat eerder. Kijk ook eens naar heribei, dat blijkt ook een goede te zijn.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X