Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veel vragen. Beginner.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Veel vragen. Beginner.

    Korting op 420shop
    Hey mensen,

    Zoals jullie wel zullen merken aan mijn vragen ben ik helemaal nieuw in de kweek-scene maar wil het graag recreatief gaan doen.
    Dit is de situatie: ik woon in een studentenflat en kan dus niet binnen telen, maar heb ook geen tuin.
    Ik heb via via gehoord dat er mensen zijn die hun planten gewoon in het bos zetten, wat bij ons zo'n 5 minuten fietsen is en niemand die 't ooit zal merken, omdat het erg rustig en afgelegen gebied is.
    Ik vroeg me dus oprecht af of ik ook zoiets zou kunnen beginnen.
    Hierbij komen natuurlijk de nodige vragen tevoorschijn zoals;
    - Welke soort zaadjes/cannabis?
    - Wanneer planten en oogsten?
    - Hoelang duurt het groeiproces?
    - Hoe moet ik deze verzorgen?
    - Hoeveel zal de opbrengst bedragen?

    Ik zat aan zeker NIET meer dan 5 planten te denken

    Ik hoor graag van jullie hoe jullie dit aan zouden pakken.

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Veel vragen. Beginner.

    Beste drM

    is misschien dom van mij om op jouw bericht te antwoorden(omdat ik geen Guerilla kweek heb gedaan), maar heb me al wel een beetje ingelezen op dit forum.

    Je moet altijd opassen, je planten/oogst kan verwijderd of gestolen worden.

    Het beste kun je Deense soorten gebruiken zoals Royal Dane, Henkes Lolland, Typhoon, Ierdbei(persoonlijke aanrader), guerilla gold, Danish Gold waarbij Deense soorten niet zo potent zijn maar deze geven ook niet veel geur zodat ze beter verborgen blijven(deze soorten zijn meestal ook niet zo duur).

    Je kan er ook voor kiezen om autoflowers te planten, autoflowers zijn wel iets duurder maar worden niet zo groot, je moet wel oppassen omdat sommige autoflowers nogal veel geur verspreiden.

    Planten en oogsten hangt af van je soort maar de meeste Denen zijn ongeveer in juli/ augustus klaar(als ik dit fout heb verbeter aub), deze plant je in april/mei.

    Deze sla ik over

    Je kan de grond nu alvast een beetje bewerken en al wat bemesten zodat het volgend jaar klaar is.

    Verschillend


    Hoop dat je hieraan wat hebt en er zullen vast en zeker nog anderen zijn die je nog(beter) helpen.

    Met vriendelijke groet,
    max390

    Comment


      #3
      Re: Veel vragen. Beginner.

      Als je even in het juiste deel van het forum kijkt kun je alle info wel zo'n beetje vinden denk ik.
      Je kunt al beginnen met goeie plekken zoeken, in het voorjaar ziet het er toch vaak wat anders uit dan in de zomer.
      Cannabis heeft zon en lucht nodig, qua omgeving.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Veel vragen. Beginner.

        Juli is wel erg vroeg dat denen klaar zijn, eind augustus zou nog kunnen maar normaal is het in september.
        Zelf had ik dit jaar Royal Dane x Typhoon ( zie me verslag)

        Welke soort je moet nemen ik zou gwn wat verslagen gaan lezen en dan opeens denk je he! Die soort spreekt mij wel aan kijk dan even voor de zekerheid of die soort resistent is tegen ons klimaat.
        (neem iedergeval geen haze)

        Voor je plek zoeken zou ik zeggen trek diep het bos in ga door brand netels heen door struiken maar zorg dat je geen loop sporen achterlaat want ze halen al je planten weg in 1 nacht helaas (rippers of de boswachter)
        Ga ook niet al te vaak heen want je bent strafbaar bezig.
        Zoek ook een plek waar brandnetels groeien deze moeten mooi groen zijn en gezond ogen want dan weet je bijna 100% zeker dat je plantje daar ook goed kan groeien.

        En het aller belangrijkste!!!!
        Zet biervalletjes neer of slakkenkorrels want die kut beesten laten niks van je plant over.

        Greetzzz Heribei

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

        Comment

        Bezig...
        X