Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaten in de grond, belichten van kiemplant en geur van wietplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaten in de grond, belichten van kiemplant en geur van wietplant

    Korting op 420shop
    Last edited by Tu sheng peng; 17 January 2013, 20:25.
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    #2
    Re: Gaten in de grond, belichten van kiemplant en geur van wietplant

    Grond plaatsen is een slecht idee. Geldverspilling. Stel dat je planten geript worden.. Aparte gaten zijn altijd beter dan alles op een kluitje. Zet ze minstens 50 cm uit elkaar. Bramen groeien overal, vaak op schaduwrijke plaatsen, daar wil je juist wegblijven. Riet heeft veel vocht nodig, wiet niet. Dus je wilt ook daar liever niet planten. Want het zal te nat zijn.
    Gloeilampen zijn ook niet je-van-het om te gebruiken. Die TL moet voldoende zijn.
    Op zo'n 30 meter afstand kun je een bloeiende plant soms ruiken, als het warm is en er weinig wind staat.

    Lees hier de info topics nog eens goed door, en je kunt voor jezelf beslissen wat je 't beste kunt doen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Gaten in de grond, belichten van kiemplant en geur van wietplant

      Bedankt voor de info. Ik denk dat ik het dan gewoon ga doen met de grond die er nu ligt, en deze even omspitten en een aantal wormen in gooien. Ik ben van plan tussen de bramen te planten, en hiermee bedoel ik dat ik een stuk uit de bramen knip, de planten staan dan in de volle zon van alle kanten.
      En nog even over de plek met het riet. Het is namelijk aan de oever van een klein riviertje. Is het wel goed als ik dan ongeveer 2 a 3 meter van de waterkant plant? Er groeien op deze hoogte ook bomen, weet niet of dit een indicatie is voor de soort grond. Of is dit nog steeds te vochting.
      En de TL-lamp, op ongeveer 50 cm afstand plaatsten, toch?
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment


        #4
        Re: Gaten in de grond, belichten van kiemplant en geur van wietplant

        TL zet je op 3-5 cm, ik raad je aan wat meer te lezen je hebt nog ruim drie maanden de tijd. Bomen worden vaak bijgehouden door de gemeente, evenals rivieroevers. Dikke kans dat je planten gerooid worden door de baggeraars of kantenmaaiers. Je kunt je antwoorden makkelijk zelf vinden, en gezond verstand gebruiken is wel zo handig bij het kiezen van je spot.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Gaten in de grond, belichten van kiemplant en geur van wietplant

          als grond echt een probleem is zou ik er gewoon een zak potgrond neerkwakken, paar gaten erin en hop je wietplanten erin (moeten dan wel kleintjes zijn!). Nadeel is dat je terug moet komen om water te geven, en dat verhoogt de kans op ontdekking enorm.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...
          X