Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

    Korting op 420shop
    Stel ik ga van de zomer buiten wiet kweken in potten met voeding en veel zonlicht en veel aandacht uiteraard en eventueel verduisteren. Is het mogelijk om de buitenwiet bijna net zo goed als binnenwiet te maken? Het gaat mij meer om de smaak.

    Iemand van jullie ooit goeie buitenwietjes gekweekt en hoe?

    #2
    Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

    ik kweek altijd goeie buitenwiet
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

      We zijn afhankelijk van de zon, hopelijk hebben we dit jaar een mooie kweek zomer!


      Greetz
      Greetz

      Comment


        #4
        #puffpuffpasstuesday

        Cannatuin '13

        Comment


          #5
          Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

          Ik kweek mijn eigen buitenwiet, ik rook alleen mijn eigen buitenwiet en ik heb nog nooit klachten van mezelf gehad qua smaak en effect, dus buitenwiet moet wel goed zijn....ook slechte zomers geven hier nog steeds goede resultaten.

          Comment


            #6
            Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet



            Vergelijken doe ik niet met binnenwiet, en al helemaal niet als die niet door mezelf is gekweekt. Buitenwiet heeft alles wat ik zoek op dit vlak, alleen voor de fun of it zou ik -als daar mogelijkheden voor ontstaan- binnenwiet kweken.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

              Binnenwiet is me bijna vreemd (kweek alleen buiten), dus ik maak geen vergelijking; ik weet wat ik rook omdat ik het zelf kweek.
              Dit wetende bestaat er niks beters voor mij, eigen buitenwiet is goud waard!

              Comment


                #8
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

                  wiet van buiten en wiet van binnen,,

                  ik denk dat het idee achter buitenwiet dat het minder goed zou zijn,dan binnenwiet!
                  komt door het te vroeg oogste en de verkeerde soortjes die gekozen zijn voor buiten.
                  ik heb altijd goed smakende en geurende soortje in me potten natuurlijk komen er ook soortjes voor die minder lekker zijn,.
                  die gebruik ik dan voor me boter of hash.
                  maar als je een beetje je best doet en moeder natuur je hier een klein beetje bij helpt kan een binnen kweker hier niet tegen op !! sorry jongens die alleen binnen kweken maar dat is mijn gedachte hierover..
                  en ze smaakte heerlijk..

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Maup Caransa
                    Waar is mijn eerdere post mbt "de beste" buitenwiet gebleven?

                    Die fruitige ondersmaak is evengoed bij buitenwiet aanwezig, het probleem zit hem in de losse topstructuur en het te snelle drogen daardoor.
                    Dat kost je alle smaak, dat geld evengoed voor rapgedroogde binnenwiet alleen werkt de compacte budstructuur het droogproces in de hand.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

                      je hebt wel een punt, echter sommige gewoontes zijn hardnekkig (zoals een zolder vol wiet binnenstommelen om even een topje ergens uit te pulken)
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

                        Heb de indruk dat jij niet weet wat drogen of curen is.
                        Maar doe maar verder wat jou goed uitkomt.


                        Comment


                          #13
                          droogautomaat van 130 euro aan te schaffen voor een 'proeftopje' is natuurlijk ook belachelijk. Vandaar dat ik mensen aanraad: koop eens een zak gedroogde appelschijfjes, als je wilt stuur ik jou er zelfs wat op ganjax . Zelfde methode, zelfde resultaat qua smaakbehoud.

                          Maar wat de boer niet kent, dat vreet 'ie niet, natuurlijk. Zelf weten. Als ik van die beschimmelde zoldertoppen zie hangen of verhalen lees over hoe het drogen verkeerd is gegaan, dan gniffel even hardop ik in mijn vuistje. Met de kennis die ik nu heb, vind ik het achterlijk van mezelf dat ik 't nooit eerder gedaan heb. Maar blijf vooral je oogkleppen ophouden, dat werkt voor miljoenen mensen ook al jaren prima
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

                            oke dan zal het maar een kwestie zijn van goeie zaadjes uitzoeken en de juiste tijd zaaien en veel licht

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenwiet net zo goed als binnenwiet

                              over welk doogautomaat hebben we het hier

                              Comment

                              Bezig...
                              X