Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

Korting op 420shop
    Maar!
    zal het al zover zijn om de plantjes te onkiemen?!

Grtz

Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

volgende week gaat het weer regenen, wie weet wel vriezen, als je nu ontkiemt heb je over een weekje zeker je plantje boven de grond,
    enige optie is onder een lamp binnen voorgroeien anders gaat je plantje volop strekken,
    dan krijg je een wit sprietje wat geen energie krijgt om te groeien (strekt zicht uit gaat het licht , wat er dus uiteindelijk niet is.. ) en uiteindelijk gaat het plantje kapot

Comment

hehe same here

maar lijkt me wel erg vroeg :O de meeste mensen beginnen midden april/begin mei met ontkiemen toch?

Comment

of je doet gewoon binnen voor het raam net als ik... ben alweer begonne voor 2013
        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Oooh ja staan de potjes alweer op de vensterbank? mooi man!
          heb je geen fototje?
          laterss

Oorspronkelijk geplaatst door FrankVLD View Post
          of je doet gewoon binnen voor het raam net als ik... ben alweer begonne voor 2013
          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Moet wel lukken als je ze warm genoeg houdt, ik persoonlijk ben gisteren begonnen ipv de gebruikelijke 15 mei en hup buiten.
            Het zijn wel 5 AF om eens te testen.
            Als ze ontkiemd zijn gaan ze mijn nieuwe serre in om de koude toch een beetje voor te zijn.
            Kortom probeer het eens met gewoon zaad en laat hier iets weten op het forum .

Mvg wamy
            Last edited by wamy; 5 March 2013, 17:03.

Comment

zonoponder2013.jpg

Hou in ieder geval de zon uren in de gaten als je nu al buiten begint.
              17 Maart is het pas 12/12 licht buiten, niet-autoflowers gaan nu ook 'meteen' bloeihormoon aanmaken buiten.
              Als je ze niet een paar uur bijlicht gaan ze over 2 maanden regenereren, en ben je de 'voorsprong' kwijt.
              Autoflowers krijgen natuurlijk ook te kort licht om optimaal te ontwikkelen, maar daar kun je weinig aan verknoeien.

De temperatuur speelt ook mee, alhoewel ze daar waarschijnlijk niet meer dood aan gaan, zolang het geen -5 meer wordt.
              De plantjes gaan pas echt wakker worden als de temperatuur en de grond richting de 18 graden gaan.

Buiten de zonuren en de temperatuur, factoren die soms erg moeilijk te begrijpen zijn, is je plant momenteel de enige heerlijke vers groene groente in de tuin.
              Moet je eens raden waar alle beestjes uit de buurt het eerst gaan eten als ze uit hun winterslaap komen

Mgoed, je kunt het altijd proberen, 't is toch hobby, en je blijft lekker bezig nu.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Je kunt het altijd proberen, ik heb ook alvast 2 zaadjes ontkiemt ze zijn niet zo heel sterk maar ze redden het denk ik wel

Comment

Nou nou nou het gevoel komt wel al weer hoor!
                  1e white widow zaadje is ontkiemt maar hoor ik dus dat het gewoon gaat vriezen..

Laat het wel weten hoe hij het zal verdragen!

Comment

Ik ben benieuwd W33D! Ik had vorig jaar ook wat ijsheiligen in de tuin staan die de vorst prima overleefden. Kun je wat foto's plaatsen?
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Tuurlijk ik maak binnenkort wat fototjes!!

Comment

hier zijn de fototjess http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...918#post351918

Comment

Bezig...
                        X