Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wat is een goed alternatief voor deense zaden
Collapse
X
-
Re: wat is een goed alternatief voor deense zaden
Danish snow passion lijkt me redelijk deens, of dat komt misschien door de verwarrende vertaling Deense Sneeuw Passie. Want passie kennen ze daar natuurlijk niet, alleenmaar beetje koukleumen en voor 't zingen de kerk uit. Gek volk!
Maareh, uit regulier zaad komen dus ook weleens vrouwtjes.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Prijs maakt me niet uit , kwil gewoon datk 10 vrouwtjed heb ; men zolder boven staat vol met hawaiian snow dus ik kan geen 40 reguliere zaden voorgroeien , ik kanr max 10 nog voorgroeien , daarom net wil ik vrouwelijke & deense omdat ze gwnweg perfect zijn voor ons klimaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HJM View PostGewoon zaaien onder 12/12.
Na zo'n 3 weken zie je wat de vrouwen zijn.
Of naar Angel luisteren natuurlijk. Naar Halleluja Jezus Maria mag natuurlijk ook.
mobile message
Comment
-
Als je 10 vrouwtjes wilt,
en je hebt het er voor over om iets meer te betalen:
Neem alvast zeker feminised zaden.
Deense zijn zo goed omdat ze semi-autoflower zijn, en dus vroeg beginnen en eindigen met bloeien
+ ze hebben veel sativa trekken waardoor ze lekker groot worden en gespreid zodat kans op rot ook verminder enz.
Een uitstekend alternatief dat ik onlangs ontdekt heb is POLM GOLD van Spliff Seeds,
Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd maar wel al reeds besteld.
Als ik de info mag geloven zullen ze even vroeg klaar zijn als m'n deense van vorig jaar,
en ze worden echte bomen (2.50-3.50m), wat ook nooit kwaad kan voor de opbrengst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spliffmeister View PostAls je 10 vrouwtjes wilt,
en je hebt het er voor over om iets meer te betalen:
Neem alvast zeker feminised zaden.
Deense zijn zo goed omdat ze semi-autoflower zijn, en dus vroeg beginnen en eindigen met bloeien
+ ze hebben veel sativa trekken waardoor ze lekker groot worden en gespreid zodat kans op rot ook verminder enz.
Een uitstekend alternatief dat ik onlangs ontdekt heb is POLM GOLD van Spliff Seeds,
Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd maar wel al reeds besteld.
Als ik de info mag geloven zullen ze even vroeg klaar zijn als m'n deense van vorig jaar,
en ze worden echte bomen (2.50-3.50m), wat ook nooit kwaad kan voor de opbrengst
Comment
Comment