Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

Korting op 420shop
    Goedenavond,

Zoals mensen misschien hebben gelezen in dit topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-met-sproeiers ga ik binnenkort 2 planten in de tuin nemen. Alleen in dat topic zeg ik de Think Different van Dutch Passion te nemen, alleen nu is er dus een nieuwere soort van Dutch Passion, de AutoXtreme (linkje: http://www.dutch-passion.nl/nl/zaden...dutch-passion/), alleen is het slim voor mij om als beginner een plant te nemen die nooit is getest op buitenkweek door iemand anders dan het bedrijf dat ze produceert?

Love and peace

Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

je kan het gewoon doen, het is een autoflower dus kan niet zo heel veel misgaan.

Comment

Juistem, iemand moet de eerste zijn. Wie niet waagt, die kan beter een gazon zaaien
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Juistem, iemand moet de eerste zijn. Wie niet waagt, die kan beter een gazon zaaien
        +1....
        Last edited by bangbang10; 18 April 2013, 18:49.
        Buitenkweek 2013:
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

Comment

Sorry voor wat sloom reageren mensen! Tja, ik ga t gewoon doen denk... #YOLO #SWAG!

... sorry voor die uitspatting, ik ben niet nuchter meer op het moment en teveel met mensen geweest die YOLO en SWAG riepen vandaag ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackDev View Post
            Sorry voor wat sloom reageren mensen! Tja, ik ga t gewoon doen denk... #YOLO #SWAG!

... sorry voor die uitspatting, ik ben niet nuchter meer op het moment en teveel met mensen geweest die YOLO en SWAG riepen vandaag ...
            Jaa... okeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
            Buitenkweek 2013:
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

Comment

Gewoon doen !
              Zag op de website van Dutch passion een mooi resultaat.
              http://www.dutch-passion.nl/en/photo...2-djesky_1183/

3 maanden kweek en echt een top resultaat

Comment

Dat is wel een binnenkweek plant. Dat telt niet in de buitenkweek. Kan goed zijn dat hij de helft kleiner blijft. Binnen kun je namelijk 18 uur van begin tot eind hardcore belichten, buiten zit je maximaal aan 16 uur ofzo op de top van het seizoen. En dan heb je nog bewolking, regen etc.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Als ik de helft van die plant krijg, ben ik heel erg blij hoor

Comment

Comment

Ik heb besloten ze in de volle grond te zetten, maar bedankt voor de tip die gaan ik doorgeven aan een vriend die ze wel in potjes gaat zetten !
                      Last edited by BlackDev; 29 April 2013, 07:45.

Comment

Veel geluk man :d In volle grond gaan ze wel knallen, mogen ze vrij hoog worden? Grtzz

Comment

Ach dat kan wel, mezelf maakt het niet veel uit dat mensen weten dat ik blow en m'n ouders volgens mij ook niet. Voor dieven hoef ik niet zo bang te zijn want ik woon op een eilandje dus als er een vreemd iemand aan mn planten gaat zitten dan merken de buren het wel... daarnaast heb ik een grote zwarte hond :p

Comment

Ik heb dezelfde zaden,
                            ga ze ook in volle grond zetten.
                            Ben benieuwd naar het resultaat.

Ga je ze ook nog voeding geven in volle grond of niet?

Comment

Ik heb die van mij vanmorgen binnen gehad en ga ze zo in de grond stoppen denk ik! Ik ga ze geen voeding geven nee, de grond hier is erg voedingsrijk

Comment

Bezig...
                              X