Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaailingen vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailingen vragen

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 hele mooie zaailingen buiten staan(beginnen net aan de tweede set blaadjes). Heb een paar vraagjes;

    -Kunnen ze nu al tegen regen of moet ik ze naar binnen halen als er regen voorspeld is?

    - Ze zijn volgens mij een beetje gerekt, kan ik ze verstevigen met sateprikkers oid?

    - Ik heb flora series voeding gekocht. Floragro en Floramicro. Het schema dat daarbij geleverd is is gemaakt voor 10 l water. Is het een kwestie van delen door tien of kan ik beter een heel klein beetje gebruiken?

    Bedankt!

    #2
    Re: Zaailingen vragen

    - 'n beetje regen vinden planten lekker, als het maar geen zware stortbuien zijn

    - plantje kan zichzelf het beste verstevigen, als je haar gaat ondersteunen haal je de motivatie weg om dat te laten gebeuren.

    - delen door 10 lijkt me een beter plan, "een heel klein beetje" is nogal vaag
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Zaailingen vragen

      Delen door 10 of een beetje gebruiken komt op hetzelfde neer?
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment


        #4
        Re: Zaailingen vragen

        je kan tot en met de lob blaadjes (ronde blaadjes) in de grond stoppen

        Comment


          #5
          Re: Zaailingen vragen

          even vol met de hiel erop, in 'n vloeiende, zeg maar stampende beweging. Wel eerst checken of je voetschimmel hebt oke ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Zaailingen vragen

            Haha bedankt voor de antwoorden. Heb de grond een beetje opgehoogd en nu gaat het een stuk beter!

            Comment


              #7
              Re: Zaailingen vragen

              Hoi, ik heb ook de floraoserie floramicro floragro en florabloom maar ik vraag me af hoe en waarvoo r je het precies moet gebruiken had twee jaar geleden een plant waar ik het bij gebruikte maar dat heb ik verpest toen ik moest verhuizen heb ik hem moeten overzetten dat was niet best, en heb nu weer drie plantjes waar ik het voor wil gebruiken maar weet niet hoe ik dat het best kan doen en ben bang dat ik het anders miss verprutst. Ik heb flessen van een liter. Zou jij mij miss wat willen helpen? Gr corne

              Comment

              Bezig...
              X