Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geur overlast buitenkweek. ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    geur overlast buitenkweek. ?

    Korting op 420shop
    Hallo

    ik wil deze zomer me plantjes buiten laten groeien & bloeien,
    omdat ik de vorige kweek nogal geur overlast heb gehad van 5x northern light op me zolder
    zonder goede filters enz.

    mijn vraag is: zal 3x buitenplant(roqal queen autoflowering outdoor mix)
    in volle bloei ook voor overlast zorgen bij me buren?
    ik woon in een rijtjeshuis




    #2
    Re: geur overlast buitenkweek. ?

    als je een beetje je best doet... dan kan de straat denk ik wel genieten van jou vrouwtjes..
    zal ik je dan maar even helpen om je keuz nog lastiger te maken, autoflowers die ruik je zeker in je straatje daar hoef je niet eens je best voor te doen.. it's up 2 you...!!

    Comment


      #3
      Re: geur overlast buitenkweek. ?

      zaden zijn al ontkiemt zitten zins gister in de aarde... der is geen weg meer trug?
      vorige kweek is me onderbuurvrouw( mijn eigen moeder) met haar winkel,, meerdere keren bij me geweest dat ze wiet rook in haar winkel en dat er klanten waren die het ook geroken hadden.
      overal in me huis stonk het sterk naar wiet

      ik had gehoopt als de planten buiten zouden staan dat er dan minder overlast zou zijn maar dat is nu niet dus het geval.. ben ik bang voor .

      Comment


        #4
        Re: geur overlast buitenkweek. ?

        gewoon niet aan denken , na 3 maanden is de geur weg , gewoon niet aan denken
        oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: geur overlast buitenkweek. ?

            Thnx voor reactie's. ze zijn gepot 3x autoflower waarvan 1x super critical auto en andere 2 uit de outdoor mix,,
            laat ze staan omdat ze al gepot zijn.. als het weer voor overlast zal zorgen. zal ik ze omkappen :''( (wat dan moeilijker zal zijn dan nu als zaailingen)
            laat ze uit de tuin en plaats ze op het dak niemand heeft er verder uitzicht op,
            ik denk niet dat het verschil zal maken maar beetje gevoels matig dat ze net iets verder weg staan

            Comment


              #7
              Re: geur overlast buitenkweek. ?

              Anders zet je nu snel wat Deense soorten in een pot(kan volgens mij nog net), tenminste als je iets grotere planten kunt hebben staan(weinig tot geen geur, maar ook weinig smaak/thc).

              Uit eigen ervaring kan ik Big Bang van GHS aanraden weinig geur goede opbrengst maar kan wel groot worden(1,90 m als je niet topt en voeding geeft, zelfs in 18 liter pot) en Ierdbei(beetje geur) aanraden.

              Sorry voor de tekst opbouw.

              Comment


                #8
                Re: geur overlast buitenkweek. ?

                Als je 100 euri had uitgegeven voor een net afzuigertje met bijbehorend filter, dan had je heel het probleem nooit gehad.
                Verkeerd bezuinigd.

                Buiten verspreid de geur nog meer, simple as that.
                Ik liep gister nog door de stad, en rook knoflook, meteen trek in kebab, maar de Shoarmazaak waar de geur vandaan kwam zat nog 50 meter verderop.
                Als er een briesje door je bloeiende planten gaat op een warme dag, ruikt de over-over-over-over-over-overbuurvrouw die in de tuin ligt te zonnen het ook.

                Taak dus om de planten uit het zicht te houden en een soortje te zoeken dat zo min mogelijk ruikt (geen autoflowers dus)
                En misschien nog wat andere sterk ruikende planten toe voegen aan de tuin, dan is je moeder ook weer blij.
                Last edited by QnQ; 11 May 2013, 11:06.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X