Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer kan mijn plantje buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wanneer kan mijn plantje buiten

Hier staat ook alles buiten, alhoewel, de helft ligt omgewaaid te wezen.

Maar ze vinden het niets nu. De groei is er uit. 8 graden hier vandaag, pleuris.

En al die voorbloei komt door de korte dagen.

Global warming is wishful thinking.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Mijn autoflowers in bloei heb ik toch terug binnengehaald hoor. Vergeet het maar buiten met bloei momenteel...

mobile message

Comment

Hoe zit het dan met autoflowers in de groei? (jonkies 4 dagen oud) Is het veilig om de dames onder een afdakje buiten te zetten? (Krijgen hier maar 4 uur zon, ze staan momenteel achter het raam met ruim 6 uur zon)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mattitot View Post
          Hoe zit het dan met autoflowers in de groei? (jonkies 4 dagen oud) Is het veilig om de dames onder een afdakje buiten te zetten? (Krijgen hier maar 4 uur zon, ze staan momenteel achter het raam met ruim 6 uur zon)
          4uur zon is wel vrij weinig ma ze kunnen gewoon naar buiten hoor vooral onder een afdakje ik heb ze overdag ook buiten en snachts in een kas en achter het raam fmgaan ze vaak strekken

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
          Mijn autoflowers in bloei heb ik toch terug binnengehaald hoor. Vergeet het maar buiten met bloei momenteel...

mobile message
          Nu al in de bloei warneer heb je ze gezet dan? Had je van tevoren wel kunnen bedenken dat t vervelend zal worden als je vroeg begint
          Legalize it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whorled phyllotaxy View Post
            4uur zon is wel vrij weinig ma ze kunnen gewoon naar buiten hoor vooral onder een afdakje ik heb ze overdag ook buiten en snachts in een kas en achter het raam fmgaan ze vaak strekken
            Maar is het niet slecht voor een plant om elke nacht weer te verschepen van mijn tuin naar mn vensterbank? Denk dat dat toch enige stress zal opleveren bij de planten..

Comment

whorled phylotkjaskbcnm (iets makkelijke nickname volgende keer?) is een komma of puntje vergeten, ik denk dat hij bedoelt te zeggen: ik heb ze overdag ook buiten en 's nachts in een kas. En achter het raam gaan ze vaak strekken.

Het naar binnen verplaatsen zorgt inderdaad voor onnodige stress, ook voor jezelf.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

De zakdoek was nog nat... van een ander bierfles met glasplaat project ...

maar deze tranen van hier kunnen er ook nog bij...

ow ja..
                ik zou zeggen beschut buiten, of tijdelijk met spaarlamp binnen...

succes
                __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

ik heb de mijne onder een serre'tje staan maar was vandaag de hond toch niet met een tak door de doek gelopen.. , ga het zo maar laten in de hoop dat ze niet te nat gaan worden, werden doen ze het nog wel redelijk behalve dat ze wat strekken maarja niets aan te doen zkeer..

Comment

Je zou je dak kunnen maken, of kiezen voor een simpele propagator die je kunt kopen bij bv de intratuin. ( ze hebben nu leuke aanbiedingen... )
                    Met de propagator heb je ook volgenden seizoenen plezier mee en kun je makkelijk de jongere planten mee naar binnen nemen.

Comment

Bezig...
                    X