Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over een kruising

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over een kruising

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Allereerst stel ik me even voor. Ik ben Tribez en heb als hobby de verzorging van mijn plantjes. 3 jaar geleden begonnen met 1 plantje voor de deur en inmiddels is dat uitgebreid. Ik heb al een hoop info kunnen vergaren met jullie tips en kweekverslagen. Waarvoor dan ook mijn dank. Er is echter iets wat ik niet terug kan vinden. Vorig jaar heb ik een Afghaan (mannelijk) met een blueberry autoflower gekruist. Ik ben benieuwd of iemand bekend is met deze kruising en wat ik kan verwachten qua smaak. Misschien kan iemand mij ook iets meer vertellen over de te verwachten hoogte. Blijft ze klein of heeft ze toch meer de genen van de Afghaan? Plant staat buiten en de stam is inmiddels zo'n 70 centimeter lang vanaf bovenkant pot. Alvast bedankt voor nuttige tips en info.

    Groet,

    Tribez
    Attached Files

    #2
    Re: Vraag over een kruising

    Y
    Tja,dat zal je moeten afwachten. Een autoflower kruisen met een niet-autoflower levert als f1 een niet autoflower op. En meestal zie je meer trekjes van de moeder. Meer weet ik ook niet.

    Comment


      #3
      Re: Vraag over een kruising

      Bedankt voor je reactie. Alleen het gekke is dat ze nu al in de bloei staat. Zo het kunnen dat ze wel een autoflower is??

      Comment

      Bezig...
      X