Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keur deze wiet eens ;)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Keur deze wiet eens ;)

    Korting op 420shop
    Hey, zie hier mijn belachelijk lage opbrengst van vorig jaar... Was na 1 week al op... Nu is mijn vraag of deze structuur, kleur... wel normaal is (was)? Kwestie ik het dit jaar beter oogst ofz... idk er klopte echt iets niet aan die paf , heeft iemand enig iedee welke soorten deze 2 waren? Voor alle duidelijkheid, het waren sowieso 2 verschillende soorten maar heb geen idee welke..
    Persoonlijk vond ik die paarse plant echt wel een prachtje, daarom wil k echt wel weten welke soort deze is
    IMG_1503.JPGIMG_1502.JPGIMG_1432.JPGIMG_1432.JPGIMG_1433.JPGIMG_1434.JPGIMG_1435.JPGIMG_1436.JPGIMG_1437.JPGIMG_1438.JPGIMG_1451.JPGIMG_1452.JPGIMG_1453.jpgIMG_1454.JPGIMG_1455.JPGIMG_1456.JPG
    Last edited by levidr; 19 June 2013, 15:20.

    #2
    Re: Keur deze wiet eens

    Het zijn zeker mooi planten maar ik snap niet waarom je ze geoogst hebt!

    die hoefden nog lang niet joh, zonde van de wiet en die mooie plant (ik ben ook fan van paars) Helaas is het bijna onmogelijk om hieruit de soort te bepalen.

    Comment


      #3
      Re: Keur deze wiet eens

      6-7.5 geef ik ze. Om de kleur.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Keur deze wiet eens

        geduld is een schone zaak !!!!! jammer man . gewoon door doen hoor , iedereen gaat wel is op z'n snuit !!!!!

        Comment


          #5
          Re: Keur deze wiet eens

          Levidr,

          Iedereen zit wel te zeggen van: Te vroeg te vroeg!

          Maar..

          Als je je wiet oogst voordat de witte haartjes bruin worden word je er High van en niet stoned. En alleen bruine haartjes maakt je alleen stoned.
          Zo kunnen mensen dus zelf bepalen wat voor effect je wilt van je wietje. Natuurlijk heeft de soort er ook mee te maken. Maar als je het goed doet kun je wel voor de helft bepalen wat voor effect je hebt. (niet de sterkte maar het effect)

          Ik oogst altijd mijn wiet als er 1/3 van de haartjes bruin zijn. Dan heb ik een lekkere upliftende high en toch wel een stoned maar niet te extreem stoned.

          Maar zeker mooi wietje! dikke 8!

          Gr, BB.
          The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

          Comment


            #6
            Re: Keur deze wiet eens

            Hey, merci voor de reacties Ik wil er wel effe bijzeggen dat ik ze op die dag nog niet geoogst had hoor :p Ik weet het niet exact, maar het zal zeker nog een week later geweest zijn... Ik vond het alleen raar dat mijn hoeveelheid wiet van zo'n 2 toch nog tamelijk grote plante maar +- 25 gram bedroeg :s Dit stelt niks voor vind ik :p Dit jaar minstens voor de 100 gram XD zie hier mijn recentste fotos van m'n 4 early skunks
            Pot1 (14).JPGPot2 (13).JPGPot3 (13).JPGPot4 (13).JPG19-06-2013.JPG

            Comment


              #7
              Re: Keur deze wiet eens

              Oorspronkelijk geplaatst door Big Buddha View Post
              ...witte haartjes...bruine haartjes...1/3 van de haartjes bruin...
              Buddha, ga nou eens lezen hoe je bepaalt of je wiet klaar is voor je iemand raar advies geeft.
              Je oogstmoment bepaal je aan de hand van de trichomen, niet door naar de kleur van de haartjes te kijken, die kunnen door allerlei andere oorzaken ook bruin worden.

              Trichomen bekijken.

              @levi : Dat bakje wiet van die foto is het roken niet waard kerel.
              Ik geef het een 1.5 voor de moeite.
              Hopelijk was dit je eerste en laatste leer-kweekje en gaan de Early's beter dit jaar.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Keur deze wiet eens

                ja sowieso Dit jaar dikke 70L potten, op tijd begonnen in tegenstelling met die van vorig jaar waarmee ik pas begin JULY was beginnen zaaien...:p
                En inderdaad, die 2 bakjes stelden echt niks voor, maar uiteindelijk nog de helft zelf op gedaan met maten (twas een stoned gevoel, best nog chille) en derest aan kleine manne verkocht voor een beetje veel te veel voor wat het waard was... ( euhm.. 150euro ongvr.. haha XP ) Voor een eerste keer was het toch een leerrijk avontuur, vandejaar wordt top

                Comment


                  #9
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  Bezig...
                  X