Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

    Korting op 420shop
    hallo idereen vandaag heb ik zaden bestelt en hoop deze nog te ontkiemen het zijn allemaal autoflowers

    het gaat om x4 auto bubble/female seeds
    x1 auto tutankhamon/pyramid seeds
    x1whembley/pyramid seeds
    x1critical female seeds

    ben wel een beginner waag het erop en zie wel wat er van komt is iemand bekend met deze planten ik ga ze wel allemaal buiten zetten is de bedoeling maar moet het weer wel mee zitten als mensen tips voor me hebben

    kwa ontkiemen dan hoor ik het graag of andere tips heb pas een keer geontkiemd graag hoor ik hier meer over fotos volgen zodra ontkiemt

    groet moh

    #2
    Re: ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

    Hey, succes met de zaadjes. Ik heb ook een auto tutankhamun plantje in de groei.

    Voor ontkiemen zou je de ontkiemen sticky even moeten doorlezen. Let vooral op dat je ze niet verzuipt.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

      Zoek ook eens iets over leestekens op deze manier is het nogal lastig lezen snappie want zo lijkt alles
      op een zin en verlies je makkelijk overzicht omdat je niet weet wat het eerste woord of het laatste woord van de zin is kiemen kun je doen door je zaadje 1cm diep in de grond
      te stoppen en daarna te bewateren lekker wegzetten en na drie dagen nog eens
      kijken
      eigenlijk en ja je kunt nog beginnen hier zijn echt al veel topics over beetje gek dat je dat nog durft te vragen waarom begin je geen kweekverslag als je daar eens tussen leest zie je ook meteen hoe kiemen moet en zo voorkom
      je verdere
      vragen
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

        thanks voor de info jongens en heb eindenlijk me zaden binnen het zijn geworden

        1xtutankhamon
        1xcritical
        1xwhite widow
        1xwembley
        5xnorton light

        de bubble hadden ze niet meer ben ze nu aan het ontkiemen in van die kiempluggen voor mij de eerste keer en het lukt aardig van de zes zaden die ik nu aan het doen ben zijn er al vier ontkiemt in 4 dagen tijd alleen de critical laat nog op zich wachten

        dit is voor mij de eerste keer dat ik ontkiem het lukt aardig al snap ik het nog steeds niet helemaal wat de optimale ontkiem omstandigheden zijn maar goed ik heb ze voor het raam waar als de zon staat de heledag zon is

        nu hopen dat het mooie planten mogen worden heb voeding van canna en ook bloei de zaden die nu ontkiemen zijn autoflowers weet iemand of ik die gelijk bloeivoeding moet geven dit is echt allemaal de eerste keer op en aanmerkingen zijn zeer welkom fotos volgen nog iedereen success met het kweeken

        IMG_7622.jpgIMG_7623.jpgIMG_7624.jpgIMG_7621.jpg
        Last edited by moh; 3 July 2013, 13:14.

        Comment


          #5
          Re: ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

          komt goed maar gebruik aub leestekens.
          ik moet in mijn verbeelding zelf leestekens gebruiken om het duidelijk te kunnen lezen.
          dat kan niet de bedoeling zijn

          en LOL @ LR2

          Comment


            #6
            Re: ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

            Nou..rap in een grote pot doen en buiten zetten.
            Geen voeding de eerste weken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

              Thanks gandhi ganja master ga ik meteen doen

              gr moh

              Comment


                #8
                Re: ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

                Alsnog nog geen enkele interpunctie te zien, het doet pijn aan mijn ogen. Succes met je plantjes, geef ze niet teveel water!

                Grtz.
                Is het glas halfleeg of halfvol?

                Comment


                  #9
                  Re: ik wil nog beginnen kan dit nog heb wel zaden bestelt

                  IMG_7621.jpgIMG_7757.jpgIMG_7756.jpgIMG_7732.jpgIMG_7707.jpgIMG_7731.jpgIMG_7725.jpgIMG_7564.jpgIMG_7181.jpgzo dit zijn mijn plantjes nu de zaden die ik ontkiemt heb gaan goed ze hebben al blaadjes en sommige al vier kleine me grote planten dat waren zaden uit eigen wiet van vorige kweek de grooste is al toppen aan het maken neem aan dat het dan vrouwlijk is de rest gaat allemaal lekker denk ik voor een tweede kweek mag ik niet klagen de eerste kweek 2 planten nu heb ik er iets meer haha succes iedereen

                  gr moh
                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...
                  X