Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
1/3 doe ik het wel voor hoor, meestal is het toch niet meer dan 20-25% wat je overhoudt.
Mgoed, pretsigaret kan misschien wel vertellen wat de eindscore was en een rookverslagje zou mooi zijn.
De plantjes liggen tenslotte al een maand te drogen.
Goeien dag..
Ik heb inderdaad geoogst
2x mango in 15 l potten was droog 163 gr.. alleen ik was niet zo tevreden over de smaak en het effect..
Ik heb ook een cheese om gedaan en gedroogt.. die ston in een cement kuip en deed ik verduisteren.. daar heb ik 176 gr droog van gehaald.. over de cheese ben ik cker te spreke heerlijke smaak en super lekket stoned worden.. de toppen waren ook egt beton hard.. mensen vroegen als het van een kastje afkwan.. maandag heb ik 2 bubble omgedaan en dat ligt nu te drogen op het netje.. ik verwacht dat t rond de 150 gr droog zal zijn.. en dan heb ik nog 1 cheese in de volle grond een white widow 3 bubble en een ak 47.. als de bubble droog is zal ik weer even wat laten weten.. fijne dag
Comment