Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo hier een upadte tje van me eerste planten wie kan zien of female is ik weet het niet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hallo hier een upadte tje van me eerste planten wie kan zien of female is ik weet het niet

    Korting op 420shop
    hallo heb dus een paar maanden geleden volgens mij nu zo tweehalf maand gelden had ik dus vijftien zaden uit me eigen wiet dat was een paar honderd gram wat ik van me twee stekken kon afhalen maar wat slinken die toppen zeg dacht ik gek werd haha maar goed leuk roken van je eigen wiet maar nu is het zo hier heb ik dus drie zaden uit overgehouden drie planten dus een tweehalf maand andere paar weken de grootste ruikt behoorlijk naar wiet

    en volgens mij zie ik ook al waar de toppen gaan komen de grootste is denk nu zo 80cm geef hem soms groeivoeding maar wat ik niet weet ik wil hem dus laten bloeien kan ik dan beter alleen bloeivoeding geven

    ik ben wel stom geweest want ik heb allemaal verbrande puntjes aan me blaadjes niet overal maar goed ben een beginner die is mijn tweede kweek heb wel veel geld uit geven aan voeding en potten grond zaden dus ik hoop dat ik er wat leuks aan over houd alleen weet ik echt niet hoeveel groei en bloei ik geven moet eigenlijk doe ik gewoon op wat er op de kan staat maar toch raar die verbrande puntjes weet iemand hoeveel en hoevaak ik groei en bloei mag geven en water dat zijn de dingen die ik nog niet echt door heb


    IMG_7592.jpgIMG_7595.jpgIMG_7612.jpgIMG_7619.jpg

    maar goed all met al moet het lukken doe het wel buiten in me tuin maar hier even wat fototjes van de plantje die ik nu al heb vast nog wel eentje vergeten haha maar graag hoor ik wat jullie vinden van me planten

    gr moh

    #2
    Re: hallo hier een upadte tje van me eerste planten wie kan zien of female is ik weet het

    Die zien er goed uit, ze hebben nog geen enkel tekort of iets gehad lijkt het zo.

    Alleen maak je tekst volgende keer even leesbaar. Ooit van interpunctie gehoord?

    Comment


      #3
      Re: hallo hier een upadte tje van me eerste planten wie kan zien of female is ik weet het

      die grootste is in ieder geval al een sativa...als je die goed wil afbloeien zou ik hem beginnen verduisteren en bloeivoeding geven vanaf de eerste bloemvorming...tekorten hebben ze nog niet dus...

      Comment


        #4
        Re: hallo hier een upadte tje van me eerste planten wie kan zien of female is ik weet het

        Hey thanks jongens en ik zal er aan denken de tekst sorrie daar voor

        Gr moh

        Comment


          #5
          Re: hallo hier een upadte tje van me eerste planten wie kan zien of female is ik weet het

          Wat ik me meer afvraag: heb je mannetjes gebruikt of had je een herma-plant? In het geval van geen man; dan zal het female of herma zijn. In het geval van een man; maak wat betere foto's en kijk eens in het mannetje/vrouwtje topic.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X