Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

    Korting op 420shop
    Hallo, kan hier na intypen in zoekmachine niets over vinden.
    Mijn dame staat nu in de bloei na ruim week in 12/12 uur licht/donker, maar wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

    Bvd voor een reactie!

    #2
    Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

    Hangt af van welke bloeivoeding je precies bedoelt. Geef wat meer info over de potgrond die je gebruikte, welke voeding je al reeds gebruikt hebt, en welke je nog allemaal van plan bent te gebruiken.
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

      Meestal geef je bloeivoeding vanaf het moment dat je topvorming begint te zien. Meestal is dit ongeveer 14 dagen nadat je de bloeicyclus hebt gestart maar dit verschilt per soortje.

      Comment


        #4
        Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

        Bij BioBizz geef je, volgens hun kweekschema, direct bloeivoeding vanaf dat je ze op 12/12 zet.
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment


          #5
          Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

          Dank voor info!!

          Comment


            #6
            Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

            Neeneee, je hebt nog niet genoeg info want wij hebben nog niet genoeg info Je gaat ons eerst moeten vertellen welke bloeivoeding je gebruikt vooraleer we je kunnen helpen.
            "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

            Comment


              #7
              Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

              Bloei voeding voor een buiten plant die op 12/12 staat leg da is uit
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

                terra flora, een vriend gaf de tip even 2 weken geen voeding meer te geven nadat ze in de bloei is geraakt na verduisteren 12/12 (dus na groeivoeding). Maar ben nu 3 weken verder en sommige bladeren worden beetje gelig, dus kan mi geen overvoeding zijn, misschien teveel water (liter pd)?

                Comment


                  #9
                  Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

                  www.fertometer.com dan kun je zien of je moet voeren !!!!!! zelfs ik kan het , zonder groene vingers !!!!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Wanneer start ik met geven van bloeivoeding?

                    Zolang ze groeien geef je groeivoeding !
                    Bij Canna kun je eventueel ook 50/50 Vega/Flores geven, als ze erg lang doorgroeien.
                    Bij Biobizz geef je de hele kweek ook groeivoeding erbij.

                    Een liter per dag is niet veel bij een plant van anderhalve meter hoog en anderhalve meter in de breedte.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X