Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Oogsten

Hoi,
    Even een nieuwe foto!
    Ziet er idd beter uit na een dag of 5,
    kunnen jullie zien waneer ze klaar is?
    Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt!
    Groetjess..
    Attached Files

Comment

hou om te beginnen eens de bloei dag 1 in de gaten, dan heb je al een uitgangspunt om te beginnen, reken daar altijd voor de zekerheid 1 tot 2 weken bij.
      koop ook eens een microscoop van x60, deze kosten geen drol, deze heb je al voor 15 euro (met led lampje).
      houd ook rekening ermee dat autoflowers geen tot bijna geen amber hebben
      ook is het moeilijk om te zien op een foto of hij klaar is als de foto's geen macro zijn die duidelijk de trygs laten zien.

een 16mp camera kost geen kont en dan kan je zulke foto's maken
      trygs.jpg
      dan is het ook makkelijker te zien voor andere in welke staat ze zijn, en als dit alleen voor je eigen geld dan gewoon een microscoop x60

hoop dat je iets aan de info hebt
      succes

grtz
      Attached Files
      Last edited by gezelligheids roker; 15 September 2013, 14:51.

Comment

Waarom zouden af's geen amber hebben?

Comment

gebruik google en blame nature...

Comment

Er zijn wel soorten waar je amber in krijgt gezelligheidsroker daar al enkele
            Maare ik kijk vooral naar pistels en volledie bloem sinds een weekje ook naar de bladeren dankzij cookaap

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Straffe bewering.
              Bij auto's zie je weinig amber omdat het vaak n00bs zijn die ze kweken en dus bijna altijd te vroeg oogsten, denk ik dan.
              Alle auto's die ik deze zomer in de tuin gehad heb daar heb ik amber trichomen op gezien.

Wanneer oogsten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hier ook gewoon hoor, heb meerdere af's gehad dit seizoen dus zou niet weten hoe hij daar bij komt..

Comment

Ik zou het ook wel eens willen weten waar hij dit vandaan heeft.

Ik kan ieder geval niets vinden op Google.

Mijn vriend heeft een heleboel soortjes autoflowers in de tuin staan, niet eens geselecteerd op CBD.

Ze kleuren allemaal Amber...

Dus meer info aub over jouw bron van informatie, tevredenheids roker.

Ik denk dat velen hier dat tegen willen spreken.

Bedoel je niet, sommige Autoflowers?
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Escargot: dat er veel discussies zijn oke. Maar probeer hier nou geen discussie van te maken.
                    Een auto is ook gewoon een wietplant waarom zou die niet amber kunnen worden daar zijn geen bronnen voor..

Ik denk dat hij die beredenering heeft gemaakt omdat er weinig afs zijn die tot amber toe komen omdat ze rot gevoelig zijn.

Comment

uiteindelijk is het toch zo dat ze amber worden in ieder geval bij mij,.
                      lastig hoor even het wachten tot de tijd amber is..

Comment

En een autoflower is niet Rotgevoelig das ook weer zoiets geks van iemand
                        Veel mensen zien Melk kleurige trichomen en paar Amber en gaan als gekken oogsten maar de tijd van Melk naar Amber gebeurt niet in een paar dagen
                        Dat kan wel weken duren
                        God was never on your side..

Comment

idd heb er ook 7 gehad dit jaar en geen ROT.

Comment

Ik heb een royal dwarf gehad die helemaal uitgebloeid was en al echt begon achteruit te gaan en daar heb ik idd ook niks van amber in gezien...
                            Maar die shit was het roken niet waard en had foxtails
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Mijn ervaring met autoflowers, binnen onder HPS, leert me dat bepaalde soorten weinig tot geen amber laten zien.
                              Heb sommige in het verleden erg lang (soms te lang) laten afbloeien en het bleef bij milky.

Dat ze per definitie geen amber tonen is zeker geen waar maar ze zijn toch verschillend van reguliere soorten.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

ik zeg duidelijk geen tot bijna geen...zeg niet dat er geen enkel amber puntje komt nog zeg ik dat het nooit gebeurt of onmogelijk is.
                                kijk eens rond op autoflower.net bijv die 'noobs' daar bevestigen dat het weinig voorkomt QnQ

Comment

Bezig...
                                X