Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetjes zaadjes? help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mannetjes zaadjes? help

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Mannetjes zaadjes? help

    Een foto zou een hoop duidelijk maken ja, want ik denk dat je de geslachten door elkaar heen haalt .
    Een mannelijke plant kan geen zaadjes maken.

    Comment


      #3
      Re: Mannetjes zaadjes? help

      om te beginnen heeft een man ballen...hij heeft geen zaden.
      die ballen gaan straks open en bestuiven je vrouwelijke plant, en die krijgt zaden
      geen id of je er rekening mee houd maar een zaadplant heb je echt voor de zaden, niet om te roken.

      een foto zegt meer als 1000 woorden dus laat komen

      grtz

      Comment


        #4
        Re: Mannetjes zaadjes? help

        Ik hoop morgen de foto's te maken, met mijn ervaring dacht ik voor de bloei dat het een herma was.
        het ziet er raar uit heb het nog nooit eerder gezien/meegemaakt.

        bedankt voor de reacties ik post de foto's morgen in de middag denk ik.

        Comment


          #5
          Re: Mannetjes zaadjes? help

          Als je wiet wil om te roken, hak je dus best die man/herma zsm om.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Mannetjes zaadjes? help

            hllo ik heb vandaag foto's gemaakt nu nog me kabel vinden om ze op de pc te zetten.
            er komt wel stuifmeel vrij volgens mij dus denk wel dat het een herma aangezien hij 2 geslachten vertoont bij de stam.

            bedankt.

            Comment


              #7
              Re: Mannetjes zaadjes? help

              eigenkweek zaad !!!! meh, been there, seen what it does .. gooi al dat zaad maar in de asemmer bij het oproken van je zaadplukjeswiet .. mss de tip van Q volgen en die herma nu al kappen, het zal voor het vrouwtje anders helemaal zinloos zijn .. nu is ze ook al bevrucht maar je wil geen twee weken meer wachten met die herma weg te halen anders heb je op je vrouwtje ook niets dan zaad en geen wiet meer .. nu zit er vast nog wel wat op dat kan verdergroeien .. laat je vrouwtje dus zeker wel staan !!

              Comment


                #8
                Re: Mannetjes zaadjes? help

                Oorspronkelijk geplaatst door sm0key View Post
                hllo ik heb vandaag foto's gemaakt nu nog me kabel vinden om ze op de pc te zetten.
                er komt wel stuifmeel vrij volgens mij dus denk wel dat het een herma aangezien hij 2 geslachten vertoont bij de stam.

                bedankt.
                volgens mij ken jij het verschil niet eens tussen man, vrouw herma-man en herma-vrouw!!!
                niet lullig bedoeld verder maar als ik je tekst zo eens lees vind ik het 'wartaal'
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  Bezig...
                  X