Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Korte vraag over mijn 70% indica :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korte vraag over mijn 70% indica :)

Korting op 420shop
    Goedemiddag,

Ik heb hier 5 planten staan, 70% indica en 30% sativa. De trichomen zijn minstens 40% amber, maar de haartjes die uit de toppen steken bijven wit/geel. Ik wil niet dat ik met meer amber trichomen kom te zitten aangezien in graag milky's wil. Is het normaal om een plant zoals deze te oogsten met witte haartjes?

Re: Korte vraag over mijn 70% indica

Als ik het goed heb kan je de dame gewoon oogsten aangezien de witte haartjes tijdens het droogproces van wit naar bruin gaan.
    Greetz

Comment

Aah dankjewel voor de snelle reactie! Naar dit antwoord zocht ik al heel lang Ik probeer nog even een dagje (hopelijk) boven de 18 graden mee te pakken morgen, dan gaan de dames in het weekend om!

Comment

Alles wat je leest omtrent het verkleuren van de haartjes is bullsh*t.

Trichomen bekijken is de enige manier om te weten wanneer een plant oogstklaar is.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bruine haartjes zeggen niets over het oogstmoment inderdaad.
          Als de plant helemaal gezond is en nooit natte toppen heeft gehad kan het hooguit een indicatie zijn.

Trichomen.
          Maar zolang je nog veel witte haartjes hebt zal ze waarschijnlijk nog niet klaar zijn.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ok bedankt! Nog even een vraagje: De trichomen zijn nu precies zoals ik ze wil, alleen veel toppen zijn nogal klein naar mijn mening. Is het verstandig om ze nog even te laten gaan in de hoop dat ze dikker worden? Of kan ik dat vergeten met deze weersomstandigheden?

Comment

Foto????
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoke View Post
                ok bedankt! Nog even een vraagje: De trichomen zijn nu precies zoals ik ze wil, alleen veel toppen zijn nogal klein naar mijn mening. Is het verstandig om ze nog even te laten gaan in de hoop dat ze dikker worden? Of kan ik dat vergeten met deze weersomstandigheden?
                Wanneer je te laat oogst zul je enorm in kwaliteit moeten inboeten. De kans bestaat dat het effect van de THC dan sterk afneemt.
                Gezien ze buiten staan moet je tevens opletten voor toprot. Nog een reden te meer om niet te lang te wachten.
                Denk niet dat ze nu ineens nog een groeispurt zullen nemen.

Omhakken die handel
                sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                  Wanneer je te laat oogst zul je enorm in kwaliteit moeten inboeten. De kans bestaat dat het effect van de THC dan sterk afneemt.
                  Gezien ze buiten staan moet je tevens opletten voor toprot. Nog een reden te meer om niet te lang te wachten.
                  Denk niet dat ze nu ineens nog een groeispurt zullen nemen.

Omhakken die handel
                  Ok dankjewel! Ik ga ze binnen een paar dagen knippen. Kijken hoeveel moois ik er vanaf kan halen

Comment

Ik ben gisteravond begonnen met klieven van 4 van de 5 planten. Kijken of ik nog iets extras uit de plant kan halen. Nu MOET ik wel binnen 2 weken oogsten ivm herma-trekjes toch?

Comment

Je trichomen zijn minstens 40% amber...
                      Dan zou ik echt geen 2 weken meer wachten.
                      sigpic

Comment

Ik bedoel ook binnen 2 weken oogsten, dus bijvoorbeeld over 5 dagen lijkt me wel een goede

Comment

Bezig...