Re: Zaadkweek zomer 2014!
geil topic man, ik kom graag terug hier ..
we zijn mentaal al aan het kruisen, dus we kunnen weer een ballonnetje verder prikken:
toen ik ergens in een topic vertelde dat ook ik mijn eigen en voor persoonlijke doeleinden gekweekte zaden had verkregen door de snelste (mooi symmetrisch in het bijzonder maar niet onbelangrijk ook zonder geur die ik afstotelijk vond) man te gebruiken kreeg ik als reply iets in de trend van:
met als uitleg nadat ik vroeg waarom doe je het zo?:
dus ik stel hier ook de vraag:
@LR2: waarom de snelste / -dat ie goed moet ruiken is zoizo een evidentie-
in mijn eigen 'theorie' haal ik door gebruik te maken van 'snelste, mooie' mannetjes de genen die ervoor zorgen dat mannetjes snel uitkomen naar voor.
als doorgaans regulier kweker lijkt het me opportuun om in bloeirondes zo snel mogelijk de mannetjes van de vrouwtjes te kunnen scheiden teneinde de lege plaatsen zo optimaal mogelijk bij te vullen, zo snel als mogelijk zodat mijn hele bloeituin zo dicht mogelijk op elkaar zit qua oogsten (per lamp)
in mijn opzicht is dat een goede zaak.
waarom is volgens jou een snel mannetje 'de van het' om mee door te gaan ? wat hebben ze voor op de midioca en late baltoonders?
geil topic man, ik kom graag terug hier ..
we zijn mentaal al aan het kruisen, dus we kunnen weer een ballonnetje verder prikken:
lekker ruikende snelle mannen
nooit de snelste, nooit de traagste
omdat ik dat al een paar keer bij 'ervaringsdeskundigen' heb gelezen, en als zei het zeggen dan geloof ik dat!
@LR2: waarom de snelste / -dat ie goed moet ruiken is zoizo een evidentie-
in mijn eigen 'theorie' haal ik door gebruik te maken van 'snelste, mooie' mannetjes de genen die ervoor zorgen dat mannetjes snel uitkomen naar voor.
als doorgaans regulier kweker lijkt het me opportuun om in bloeirondes zo snel mogelijk de mannetjes van de vrouwtjes te kunnen scheiden teneinde de lege plaatsen zo optimaal mogelijk bij te vullen, zo snel als mogelijk zodat mijn hele bloeituin zo dicht mogelijk op elkaar zit qua oogsten (per lamp)
in mijn opzicht is dat een goede zaak.
waarom is volgens jou een snel mannetje 'de van het' om mee door te gaan ? wat hebben ze voor op de midioca en late baltoonders?
Comment