Ik wil deze lente/zomer voor het eerst buiten wiet gaan kweken, na veel uitzoeken heb ik al veel informatie gewonnen hierover, maar sommige dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk en bevestiging zou ook fijn zijn.
Ik wil graag de AutoUltimate van Dutch Passion gaan kweken. Is dit een goede soort voor een beginner?
Is er nu genoeg zon om te beginnen met kweken? Ik heb een mooi plekje waar veel zon schijnt. Ik lees vaak dat het beste voor een autoflower 18/6 is. Nu hebben we 13/11 zonuren. Is dit genoeg?
Hoeveel liter moet mijn pot zijn waar de plant in gaat staan?
Wat voor grond moet ik tijdens de ontkiemfase en de groei/bloei fase gebruiken?
Ik heb ook gelezen over groei en bloei middelen. Met een heel schema erop en eraan. Is het verstandig om dit te gebruiken als beginnende kweker, en zo ja welke moet ik dan hebben?
Als jullie nog andere tips / musts hebben hoor ik het graag!
Ik wil graag de AutoUltimate van Dutch Passion gaan kweken. Is dit een goede soort voor een beginner?
Is er nu genoeg zon om te beginnen met kweken? Ik heb een mooi plekje waar veel zon schijnt. Ik lees vaak dat het beste voor een autoflower 18/6 is. Nu hebben we 13/11 zonuren. Is dit genoeg?
Hoeveel liter moet mijn pot zijn waar de plant in gaat staan?
Wat voor grond moet ik tijdens de ontkiemfase en de groei/bloei fase gebruiken?
Ik heb ook gelezen over groei en bloei middelen. Met een heel schema erop en eraan. Is het verstandig om dit te gebruiken als beginnende kweker, en zo ja welke moet ik dan hebben?
Als jullie nog andere tips / musts hebben hoor ik het graag!
Comment