Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitleg buitenkweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    uitleg buitenkweek.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Het is onze eerste maal dat we willen kweken.
    Hebben jullie hier wat uitleg en tips voor?
    We hebben begin deze maand ontkiemt en in een kleine pot in de keuken laten staan met canna terra potgrond.
    Nu willen we verpotten zodat we ze buiten kunnen zetten maar we weten niet goed hoe en of dit al mag.
    Kvroeg me ook af hoelang het in totaal allemaal duurt ? we hebben een ak47 autoflower en white widow autoflower
    hoe meer tips en uitleg van A tot Z hoe beter voor ons )
    groetjes

    #2
    Re: uitleg buitenkweek.

    Hallo Vanessa en michiel er is nog maar juist een topic in elkaar gestoken met al deze info en waar heel wat leden moeite hebben ingestoken dus ff de zoek functie gebruiken

    Succes
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #3
      Re: uitleg buitenkweek.

      Heb al heel wat opzoekwerk gedaan maar daar vind ik niet op of het goed is dat ze eerst dag en nacht binnen in de keuken staan en nu willen we verpotten maar weten niet goed hoe en of ze dan meteen 24u per dag buiten mogen staan op een koertje ?
      ik zal nog heel wat verder lezen
      alvast bedankt

      Comment


        #4
        Re: uitleg buitenkweek.

        Als het niet vriest mogen ze buiten blijven staan.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: uitleg buitenkweek.

            Gewoon over potten in een pot met gaten onder in en goede Pot aarde nemen.
            Als heel koud word kan je ze beter in de nacht binnen zetten en zet ze ook beetje be schud
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: uitleg buitenkweek.

              Oorspronkelijk geplaatst door MichielVanessa View Post
              Hallo,

              Het is onze eerste maal dat we willen kweken.
              Hebben jullie hier wat uitleg en tips voor?

              We hebben begin deze maand ontkiemt en in een kleine pot in de keuken laten staan met canna terra potgrond.
              Nu willen we verpotten zodat we ze buiten kunnen zetten maar we weten niet goed hoe en of dit al mag.
              OM DIE REDEN IS HET DUS BELANGRIJK DAT JE EERST JE "STUDIE" AFMAAKT VOOR JE ERGENS AAN BEGINT!

              Kvroeg me ook af hoelang het in totaal allemaal duurt ? we hebben een ak47 autoflower en white widow autoflower
              JE HEBT NOG ALLE TIJD DIE INFO OP TE ZOEKEN eigeninitiatief word zeer gewaardeerd

              hoe meer tips en uitleg van A tot Z hoe beter voor ons )
              DE GOUDEN TIP: HEEL VEEL LEZEN
              groetjes
              Deze vragen worden wekelijks gesteld en iedere week komt er weer zo'n lui figuur die alles voorgekauwd wil hebben.
              Je kan niet na 1 dag al autorijden als ze je zeggen wat je moet doen
              Zo ook met tuinieren en wiet kweken.
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: uitleg buitenkweek.

                Dat is allemaal correct wat je zegt Angel777. ik heb ook eerst veel gelezen en opgezocht voor ik eraan begon. Vroeger zelf gewoon probeersels gemaakt uit zaadjes die ik vond in mijn zakje wiet. Maar ik kan u ook zeggen dat er veel verschillen zitten op elke site en er zijn er ook die zever verkopen. Deze site is het duidelijkst en ik leer hier veel dus ik zou zeggen tegen MichielVanessa . Veel gaan kijken en terug lezen en dan nog gaan kijken en opzoeken of alles juist is . Ik ga alle dagen kijken als ik tijd heb en nu dat ik zoder werk ben kan ik om de 2 uur gaan kijken of alles nog ok is (beestjes enzo) Maar lees vooral uit de ervaringen op dit forum.

                Comment


                  #9
                  Re: uitleg buitenkweek.

                  Nou nou Angel wa ben je aardig
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: uitleg buitenkweek.

                    Heeey matsie.. Nie stiekum in t donker gaan kijken he

                    K zou ook iets om handen zien te krijgen... Want elke 2 uur naar je plantjes kijken voor beesies enzo... Is niet nodig.. Denk ik

                    Suc6 met zn allen!

                    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: uitleg buitenkweek.

                      Hey hatsijoe,

                      Gezondheid btw :p hehe ja ik weet dat het niet nodig is maar ik heb momenteel last van zo bladluisvliegjes in de tuin daarom dat ik om de 2 uur ga kijken maar anders is dit niet zo nodig. Nu door het onweer heb ik ze wel wat binnen gezet in de veranda want ze hebben wat teveel water gekregen

                      Comment


                        #12
                        Re: uitleg buitenkweek.

                        Dankjewel

                        Kut van die bladluisvliegjes

                        Suc6 in ieder geval!

                        Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: uitleg buitenkweek.

                          Bedankt,

                          Ik ga af en toe nog eens wat foto's plaatsen in de verslagen sectie en die bladluisvliegjes in niet echt zo een groot probleem. Of ik doe ze zelf weg en anders eten dez spinnen die wel op snachts :p

                          Comment

                          Bezig...
                          X