Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dat is een oprecht serieuze vraag?
tja, te zure regen natuurlijk niet zo lekker worden ze misselijk van
maar verder lijkt me dat niet echt een kwaad/ probleem.
Ik zou een zeil spannen al de regen op vangen da drie dagen in een emmer laten staan dan filteren 3 keer mee rond het huis rennen en dan kan je het gebruiken.
Hmm dat is nu raar. op andere discusie zeggen ze dat regenwater het beste is voor u plant omdat regenwater neutrale ph zou hebben. Nu in een stad zou dit mischien anders kunnen zijn door eventueel zure regen maar regenwater opvangen en meten kan eventueel beter zijn dan kraantjes water
Wel ik vang regenwater op en laat het even staan en ik gebruik dat dan en totaal geen problemen. Ik gebruik zelf een deel voor eigen biovoeding te maken met brandnetels en wat afgestorven blaadjes en wat beendermeel en bloedmeel erbij en dat laat ik allemaal rijpen tot deze wat voeding nodig heeft en dat doe ik dan in kleine hoeveelheden bij mijn plant en dat werkt goed.
Comment