Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12 uur systeem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

12 uur systeem

Korting op 420shop
    hallo kweekers.
    Ik en een vriend zijn laatst op een terrein geweest waar nooit iemand komt, we wilden bij een toren van een oude steenfabriek gaan kijken
    tot ons geluk(en mijn lompigheid), struikelde ik over een plant.
    mijn vriend en ik waren er meteen van overtuigt dat dit een wietplant was (dat werd bevestigt toen ik er aan rook)
    er stonden totaal iets van 20 plantjes (kleine en grote, ongeveer 10 tot 40 cm)
    Eindelijk heb ik ook eens geluk
    ik heb hier een briefje van 10 euro opgehangen en na 2 weken hing deze er nog steeds,
    Ook was ik al eerder van plan om te gaan kweken, ik moest alleen nog zaden of stekken hebben, een bescherme kweekplek in het bos vlabij had ik al gemaakt.
    Ik heb 5 plantjes meegenomen en in potten gezet, na 1 week leven ze nogsteeds en ze groeien vrij hard.
    Heb ze al ingespoten met anti meeldauw (want dit zat er een klein beetje op)

Nou, hier is mijn vraag:
    Ik weet grotendeels hoe alles werkt, alleen het op 12 uur zetten van de planten snap ik niet helemaal.
    Moet ik mijn planten als ik deze wil laten bloeien , de rest van de bloeiperiode op 12 uur zetten, of kan ik dit bijvoorbeeld ook 2 weken doen, en dat de planten dan blijven bloeien

Andere tips & tricks zijn natuurlijk altijd welkom!
    Alvast hartelijk dank voor jullie hulp
    Gr. Joris

Owja, ik denk het niet , maar kan iemand zien wat voor soort ik gevonden heb?
    Hier een afbeelding:

IMG-20140501-WA0020.jpg
    Last edited by joris4; 6 May 2014, 22:09. Reden: Afbeelding vergeten

Re: 12 uur systeem

Al had je t misschien niet zo bedoeld, je hebt waarschijnlijk wel 5 planten van iemand gejat nu. Arme guerilla kweker.

Om planten te laten bloeien moeten ze 12 uren licht en 12 uren donker hebben, als je daarna weer naar 18/6 gaat dan gaat je plant weer in de groei.

Comment

Koop je eigen planten!

Je hebt ze uit de volle grond getrokken waarschijnlijk... En dan in potten gepropt... De penwortel is zwz kapot dan

Suc6

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

oke bedankt
        nee, ik weet 100% dat ik niet gejat heb, op die plek zijn kweekspullen e.d. gedumpt, hier zijn de planten uit gegroeid.
        ik mag namelijk niet aannemen dat een kweker zo lomp is om zijn planten op een plek te zetten waar je een half uur naartoe moet lopen, en dan je planten zo versprijd en willekeurig wegzet, met andere planten en bladeren en weet ik veel wat nog meer er omheen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

deze planten waren van niemand, dus nu van mij

heb ze niet eruit getrokken, ik weet heus wel hoe ik dat moet doen.

nemen jullie nou maar van mij aan dat er niemand daar komt, en ten 2e is dat jullie zaak toch niet?

dit forum is toch bedoeld om te helpen niet om af te zeiken?

Comment

Ik wil je best helpen, maar dat is net zoiets als zooi uit iemands achtertuin jatten.

Tuurlijk zet iemand ze op een half uur lopen, dan weet niemand dat die daar zit, logisch toch?
          Ja een buitenkweker zet zijn planten verspreid en willekeurig, mochten ze er 1 vinden, misschien de rest niet.. Make sense too?

Daarnaast als je weet hoe het werkt, had ze in de volle grond laten staan en laten groeien, had je kilo's eraf kunnen halen, zonder iets te beschadigen
          Als iemand mijn planten jat, dan weet ik wel dat die daarna geen verhaaltje kan vertellen op het internet.

Het soortje dat je gevonden hebt, ik denk dat het een onbekende breeder is. Zoiets als: ''blijfvanandermansspullenaf'' soortje

Daarnaast is dit een forum waar leden VRIJ zijn om anderen te helpen of te bekritiseren. Wij mogen reageren (met de vrijheid van meningsuiting) op welke manier wij dat willen omdat jij een topic opent. Daar in tegen, ben jij niet verplicht om op een van onze reacties te reageren
          Last edited by mike01; 6 May 2014, 22:51.
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk
            Attached Files

Comment

Triest, koop wat zaadjes man. De zomer moet nog beginnen en je hebt tegenwoordig goeie zaadjes tegen goeie prijzen.
              Grow bitch! Grow!

Comment

Aah balen voor die beste man die er misschien wel veel moeite en tijd in heeft gestopt... Ik zou niet lekker van mn wietje kunnen genieten terwijl ik weet dat de dames eigenlijk aan iemand anders toebehoren.... Maar goed het blijft guerrilla..

Comment

ze behoren niet tot iemand anders, ze behoren tot mij en ik ben er zeer zeker van dat ze van mij waren, ik heb toch 2 weken lang 10 euro opgehangen, je zou wel lomp zijn om niet te begrijpen dat er iemand in je guerilla bezig is.

Comment

ik mag hopen dat je zelf ook nog wat in het bos gaat planten en dat dan iemand anders "mazzel" heeft en jouw planten jat!
                    Ongelofelijk zo een wat ik zie is van mij mentaliteit!
                    sigpic

Comment

12 uur systeem

Veel guerilla growers blijven wel langer weg van hun planten dan 2 weken. Om geen sporen achter te laten enzo. Maarja geripte planten horen bij de guerilla game.

Comment

........
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Toch is het maar onzin wat je zegt, want niet elke kweker komt elke week op zijn spot, dus die 2 weken slaan nergens op. Maar goed jij denkt er anders over.
                          Grow bitch! Grow!

Comment

Toen wij guerilla kweekten, hebben wij ze ook gewoon ingezaaid en gingen max. eens per maand kijken.
                            Hoe minder je er komt, hoe minder je de aandacht vestigt en geen looppaden vormt
                            Je had ze beter kunnen laten staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joris4 View Post
                              nemen jullie nou maar van mij aan dat er niemand daar komt, en ten 2e is dat jullie zaak toch niet?

dit forum is toch bedoeld om te helpen niet om af te zeiken?
                              Levens les! Wat je niet wilt dat mensen over zeiken vertel je niet..
                              En mwha, of dit forum niet is om elkaar af te zeiken, betwijfel ik nog soms...

Maja, wijsheid komt met de jaren dus komt vast goed...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door joris4 View Post
                              ze behoren niet tot iemand anders, ze behoren tot mij en ik ben er zeer zeker van dat ze van mij waren,
                              Hoe dan? Je zegt in een andere post dat ze niet van jou waren en dat ze daar gewoon gedummpt waren in zeker zin..

Met andere worden, jij hebt daar je afval gedumpt?
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X