Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WW verslechteren na regen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

WW verslechteren na regen?

Korting op 420shop
    hallo allemaal,
    ik ben een starter ik heb geen groene vingers maar ik probeer het wel.
    Mijn vrouw lijd aan spierreuma en omdat ze opstaat en gaat slapen met paracetamol en ibuprofen, kwam een collega op het idee om wiet te kweken om thee te zetten stuk gezonder dan die rotzooi.
    alleen wil het niet zo lukken zeker niet na die regenbuien laatst ze starten zo goed en nu ? ik heb ze uit de bloembak gehaald en in de droge grond gezet ik denk dat het water niet weg kon. maar nu zijn ze wel sterk genoeg volgens mijn zijn het white widows of zoiets help?

Re: help ik weet het niet

ZE strekken zo hard, staan ze op een goede plaats die liefst de hele dag zon krijgt?
    Die 3 in de witt epot zien er wel goed uit, ga eens na hoe je de verschillende bakken behandeled endan kom je wel tot een conclusie. Gebruik je voeding? Geef je veel water (regen ook), want die gele bladeren die aan het afsterven zijn kunnen wijzen op teveel water of te weing, moeilijk te zien.

IK zie ook net dat er dus teveel water was door de regen, overpotten in niet te natte grond zal ze goed doen, maar dat zal wel een weekje duren voor ze echt beter worden. Weet je niet welk soort het is, omdat je twijfelt? Heb je ze van een goede zaadbank? Voor medcinale doeleinden zijn veel medicinale soorten zoek maar eens bij Royal Queen Seeds bij medicinaal daar staat ook telkens bij tegen wat ze helpen op sommige sites. Veel geluk

Comment

Re: WW verslechteren na regen?

Verplaatst en titel aangepast.

Comment

Water geven in die droge grond
        God was never on your side..

Comment

je kan het ook kopen bij de apotheek
          omdat je geen ervaring hebt met cannabis zou het slimmer zijn dit eerst te proberen te kopen
          maak daar thee van
          als het helpt DAN ga je pas kweken!
          gezien je geen groene vingers hebt kun je 2 dingen doen;
          1 stop met kweken zonder verstand en koop je wiet
          2 begin eerst verstand te krijgen van tuinieren voor je gaat kweken

succes!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

nou die planten in die witte bak staan dus nu in die droge potgrond zo slecht zijn ze er aan toe
            en ik gebruik geen speciale voeding er werd mij verteld goede potgrond en niet te hard water en veel zon
            ze staan nu 2 dagen in de droge grond en er komen weer nieuwe blaadjes de grond rond de stammetjes is nog wel nat
            maar ik kan toch niet te lang meer wachten met water geven20140614_110729.jpg20140614_110733.jpg20140614_110739.jpg

Comment

zie punt 2
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

na wat extra aandacht geven hoop ik dat ze er nu beter uit zien20140720_134452.jpg20140720_134446.jpg20140720_134452.jpg20140720_134446.jpg

Comment

Gaat goed zo mooie planten hoor.
                  Hoop da je vrouw er straks beetje baat bij heeft Cannabis ontspan de spieren en zorg er voor dat de pijn even op de achter grond verdwijn.
                  Ook slapen lukt beter na roken van beetje cannabis.

Suc met kweken en welkom hier
                  God was never on your side..

Comment

Ja, ik vind ze er nu ook prima uit zien, veel succes verder!
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Mooie gezonden planten keep up the good work

Comment

Zien er goed uit
                        Lets not criticize but legalize

Comment

ik ben blij met jullie positieve reacties met wat extra aandacht kun je toch mooie dingen maken
                          en ik ga het forum met kweken ff goed doorlezen ik ben er al wel achter dat dit geen paardenbloemen zijn maar dames met charme

Comment

Re: help ik weet het niet

thanks Ganesh

Comment

Hoi Lucas, ze zien er nu prachtig uit. Zo zie je maar iedereen kan groen in zijn vingers krijgen.
                              Ik vind het in ieder geval goed van je dat je het probeert voor je vrouwtje. Helaas bestaat de kans idd dat het niet meteen lukt maar ach je moet toch ooit beginnen. Het kan je ook gewoon meevallen. Iedereen leert het met vallen en opstaan. Ik zelf heb ook weinig ervaring maar vind het gewoon leuk. Ik lees erover en probeer. Ik ben nu al blij met de behaalde resultaten en ga het volgend jaar al weer iets anders doen. Dus ook een evt. mislukte plant heeft zo voordelen.

Ik begrijp dat je er thee van wilt maken. Als het voor pijn bestrijding is zou ik dat afraden. Je hebt THC en CBD nodig hiervoor, maar de stoffen lossen slecht op in water. Beter maak je er olie van of laat je haar vaporizen. En dit doe je met de bloemen. Deze kan je ook in de shop halen voor 5 of 10 euro. kan je meteen beginnen. En weet je als je jouw oogst gebruik of het dan goed is of beter.
                              Thee kan je ook maken van de hele plant en heeft volgens sommige mensen ook heilzame werking maar tegen pijnbestrijding zoals jou vrouw heeft werkt dat hoogstwaarschijnlijk niet maar you never know (ieder lichaam is anders) .

Succes!

Comment

Bezig...
                              X