Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele bladeren.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gele bladeren.

Korting op 420shop
    Ik ben m'n eerste kweek begonnen, buiten kweek met autoflowers van RQS. (Northen Lights)
    Ze staan op dit moment in te kleine potten denk ik, ze staan nu 4 weken in potten 2 liter, kon helaas niet anders.
    Ze staan in normale universele potgrond gemixt met extra voeding voor de beginfase.
    Ze gaan vannacht op mijn spot in volle grond een guerrilla kweek dus.
    Heb hierover nog een paar vragen.
    kan ik beter een gat graven nieuwe universele potgrond wat is gemixt met hydrokorrels en plagron bodemverbeteraar.
    Of de grond daar gebruiken en mixen met hydrokorrels en bodemverbeteraar.
    mijn volgende vraag is hoe ik het beste de verhouding kan doen met grond:bodemverbeteraar:hydrokorrels, en of ik de hydrokorrels het beste volledig kan mixen of alleen de onderkant bedekken.
    hieronder ziet u foto's mijn bladeren beginnen geel te worden (dat denk ik), ik denk zelf dat dit komt omdat hij in een veel te kleine pot staat en ik hem eerder had moeten overpotten (ik weet dat ze daar niet van houden). Maar als dit iets anders is dan zou ik daar graag hulp bij willen.

Schermafbeelding 2014-06-30 om 18.54.41.jpgSchermafbeelding 2014-06-30 om 18.55.11.jpg

Als jullie het leuk vinden wil ik een guerrilla kweekje posten, dit is een kweek in een grote stad waar de kans groot is dat hij word ontdekt maar heb helaas geen andere keus want ik kan ze niet thuis houden.

Mvg
    Henk

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Gele bladeren.

Mineervlieg. Aan de onderkant vd bladeren kijken. Daar zie je kleine witte larven. Die zijn verantwoordelijk voor de gangen die je ziet. Ik knijp ze gewoon dood.

Comment

Bezig...
      X