Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb ik een probleem? (buitenkweek white widow)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Heb ik een probleem? (buitenkweek white widow)

Korting op 420shop
    Nr. 1 heeft bladeren die geel verkleuren aan de rand (dit wordt soms meer en lijkt dan weer af te nemen, maar is altijd wel aanwezig). Uit de info die ik op het net en dit forum heb gevonden denk ik dat het nooit echt eenduidig is wat er aan scheelt (ik heb geen idee van de PH van de grond). Alle tips natuurlijk welkom.
    foto's:
    IMG_20140702_192914.jpg IMG_20140702_192923.jpg

Nr. 2 is vrij schriel, dit komt door het afbreken van wat wortels bij het verpotten vermoed ik, dus daar denk ik niet dat ik iets anders kan voor doen dan geduld hebben
    foto:
    IMG_20140702_210410.jpg

Nr. 3 baart mij eigenlijk de meeste zorgen: hij groeide het beste, maar:
    1. de "centrale stam" lijkt gestopt met groeien zijn en wordt ingehaald door zijtakken.
    2. de haartjes op de "centrale top" zijn al bruin geworden, terwijl de andere op dezelfde plant en de andere twee planten nog wit zjin; het is toch onmogelijk dat ik deze nu al moet oogsten?
    3. is het normaal dat er nu al zoveel "centrale top" is? Moet hij niet eerst nog verder in de hoogte groeien?
    foto's:
    IMG_20140702_192955.jpg IMG_20140702_193024.jpg IMG_20140702_193034.jpg

Alle tips welkom (zeker i.v.m. Nr. 3).

Een bijkomende algemene vraag: vanaf wanneer "bloeit" een wietplant? Die toppen staan er al lang op bij mij, maar dat lijkt mij veel te vroeg..

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Heb ik een probleem? (buitenkweek white widow)

Bedank voor het antwoord!
      De verkoper had mij gezegd dat deze buitenwietplanten heel groot konden worden, maar het waren inderdaad autoflowers. Spijtig
      Ik neem aan dat ik deze dan ook beter later had geplant zodat ze meer zonlicht zouden gekregen hebben?

Is er nu nog een soort die ik zou kunnen zaaien/planten en toch nog een goede oogst hebben? (ik ga niet werken met lampen ofzo)

Comment

Een autoflower kan het mss wel nog goed doen. Maar dan zal je ook niet lang meer mogen wachtem.
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Een normale soort kan ook nog, maar die zal hooguit 40 gram per plant opbrengen, afhankelijk van hoe groot ze worden tot ze in bloei schieten rond augustus. Dus de keus blijft aan jezelf.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X