Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

meerdere problemen rond week 5-6 autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    meerdere problemen rond week 5-6 autoflower

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,

    dit is me eerste kweek en ben nu tegen een paar problemen aangelopen. heb die vervolgens opgezocht op het internet maar kwam niet duidelijk een antwoord er op tegen. ik geef ze 1x in de 2-3 dagen 0,5l water. met planten bevinden zich nu in week 5-6.

    me eerste probleem is dat ik op 1 plant 3 paarse bladeren aantrof. 1 blad was een groot blad die onder onder een stengel groeit (zie foto)
    de andere 2 bladeren bevonden zich aan aan zijtak van een top

    zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat de oorzaak hiervan is

    image.jpg

    een ander probleem wat voordoet bij een andere plant is dat mijn bovenste bladeren omhoog wijzen en niet recht naar staan opzij. wat zou dit kunnen betekenen doe ik iets verkeerd? (zie foto)
    image[1].jpg

    s'ochtends bij het water geven kwam ik een 2 bewoners tegen in mijn plant met een paar afgeknaagde bladeren nu vroeg ik me af wat kan ik er tegen doen zodat deze beesten niet vaker in mijn plant gaan zitten

    image[2].jpg
    image[3].jpg

    de plant met het paarse blad zat niet het beest bij in deze zitten appart
    mijn excuus voor de zoveel vragen in 1 topic maar ik wil graag duidelijkheid zodat ik de volgende keer het kan verbeteren


    alvast bedankt !
    Last edited by jnr95; 28 July 2014, 11:47.

    #2
    Re: meerdere problemen rond week 5-6 autoflower

    1. Kou, bloeivoeding, ouderdom, bloei an sich.
    2. Dat is geen probleem.
    3. Beestjes kun je weg blijven plukken. Of ze onder een klamboe zetten, maar wil je echt zo ver gaan?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X