Bij 1 van mijn planten zijn er delen af gebroken , ook onder in de plant waar veel zij takken aan zitten ook, het is gister gebeurt en hij doet het nog vrij goed, ik heb het nu zo bevestigd 20140810_182944.jpg zijn er nog andere oplossingen ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
takken af gebroken
Collapse
X
-
Re: takken af gebroken
Denk dat het met die kabelbinders beter zat dan met tape.
Met tape krijg je toch dat er vocht en vuil tussen gaat zitten.
Snap ook niet dat iedereen maar wacht met de plant vastzetten tot ze omwaaien of er stukken afbreken.
DAAR zijn nou juist die netten voor.
Die gooi je over de plant. Takken groeien er doorheen en zo staat de plant stevig genoeg om een storm te doorstaan.
Of zet er wat stokken naast als het gaat stormen ofzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostDenk dat het met die kabelbinders beter zat dan met tape.
Met tape krijg je toch dat er vocht en vuil tussen gaat zitten.
Snap ook niet dat iedereen maar wacht met de plant vastzetten tot ze omwaaien of er stukken afbreken.
DAAR zijn nou juist die netten voor.
Die gooi je over de plant. Takken groeien er doorheen en zo staat de plant stevig genoeg om een storm te doorstaan.
Of zet er wat stokken naast als het gaat stormen ofzo...
Thugz
Comment
-
Had haar vast met een bezemsteel maar die is gewoon mee gebogen uit de grond (misschien niet diep genoeg).. heb de tiripes er nog aan hoop dat het goed komt, ze zitten er wel strak om heen maar als ik de bezemsteel weer weg haal valt de tak langzaam om (blijft wel aan de stam zitten)
Comment
-
Netten met grote mazen. Groene, zwarte, dure en goedkope, er zijn allerlei soorten.
N00bs proberen die inderdaad weleens te gebruiken om te scroggen. Daar zijn ze niet voor dus.
Het is wat laat in het seizoen, maar als de mazen groot genoeg zijn, kun je zo'n net er nog wel overheen krijgen.
Je zult er dan misschien zelf wat takken doorheen moeten trekken om een stevig geheel te krijgen.
Je kunt er bijv. ook wat bamboestokken bij gebruiken.
't Zal wel niet meevallen om dat in je eentje te doen eh...
Comment
-
Jaa hefige buien, komt zo even een foto aan
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
20140812_163044.jpg hier de foto hier ook nog een paar andere foto's van mijn andere plantjes ^^20140812_163048.jpg20140812_163054.jpg20140812_163107.jpg20140812_163118.jpg hoe vinden jullie dat die er bij staan ?
Comment
Comment