Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dit groeit langs de weg????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dit groeit langs de weg????

Korting op 420shop
    Hallo!!
    Dit groeit hier ergens in het buitenland langs de weg. Het zijn allemaal makkelijke planten maar, op veel planten zitten echt veel thc kristallen en zijn aardig vol(compact) als een vrouwelijke top. Ik weet dat je mannelijke planten niet kunt roken maar... Zou je er geen hasj van kunnen maken of iets anders? Zo ja dan hoor ik het graag!!

image.jpgimage.jpgimage.jpg
    mvg!!

Re: Dit groeit langs de weg????

Hoe dan ook een leuk stukje natuur. Misschien een alcohol thc extractie?

Comment

Daar kan je flink wat hasj mee maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkkkuit View Post
        Hoe dan ook een leuk stukje natuur. Misschien een alcohol thc extractie?
        Leg eens uit als u wilt

Comment

De planten die je in het wild in Oost Europa weleens ziet hebben over het algemeen een heel laag thc gehalte.
          Laag in de trant van dat je er niet high van wordt of je moet al heel flink doorroken.
          Zo te zien zitten ze ook vol zaad.

Mgoed, je hebt ze hangen, dus maak er fijn hasj mee, en doe er verslag van op JD.
          Dan weet je of het bij jou wel werkt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heel gemakkelijk. U neemt een grote bak wat van materiaal is gemaakt dat niet oplost in alcohol zoals metaal of glas. Prak de plant erin. Gooi hier alcohol overheen die voor consumptie verplicht is. Het moet net onderstaan. Gebruik een zo hoog mogelijk percentage. Roer een halfuurtje. Plant eruit. Alcohol door een filter en je hebt een tinctuur.
            Dit is de makkelijkste manier. Deze korte oplos periode neemt ook minder andere stoffen mee dan alleen de THC. Aangezien het een mannelijke plant is wil je alleen de THC. Dus half uur max.
            Begin met een druppel onder je tong. Wacht een uur voordat je meer gebruikt. Je kan al binnen vijf minuten wat voelen.

Wil je het roken dan moet je de alcohol eerst verdampen. Laat de bak een poosje buiten staan onder een afdak of ga actief ventileren en verwarmen. Hiermee krijg je een hele dikke stroop en die smeer je op een joint ofzo. Of je vaporize het.

Maar ik moet je eerlijk zeggen. Ik heb geen idee of het gaat werken met een mannelijke plant. Maar ik zou het graag willen weten. Dus ik ga je volgen. Succes.
            Last edited by ceBep; 25 August 2014, 17:14. Reden: dubbelposten, gebruik de bewerk bericht functie a.u.b.

Comment

hongaarse wiet.jpg Zo ziet de Cannabis sativa var. ruderalis er uit in Hongarije.
              Die van jou ziet er uit als een plant van de buren. Leg uit.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Mag ik even ingrijpen HJM ?

Hippie .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                  [ATTACH=CONFIG]239612[/ATTACH] Zo ziet de Cannabis sativa var. ruderalis er uit in Hongarije.
                  Die van jou ziet er uit als een plant van de buren. Leg uit.

deze plantn zien er idd een beetje zielig uit. Zou over een paar dgn even een foto gooien. Had er net namelijk 1 gespot, leek wel een kerstboom

Comment

Ik heb er maar hasj van gemaakt. Met de hand gerold. Ben 1,5 uur bezig geweest maar..... Het was de moeite waard. Zeer sterke hasj smaak en een super high!!

Comment

Hoeveel gram heb je eruit gehaald? Van hoeveel planten?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Gewoon plant in je handen gerold en plak eraf gepeuterd en geperst?
                        Toch niet helemaal nutteloos voor de thc dus.

Comment

@700p3d Van een paar takken 1 hele dikke joint

@dirkkuit heb het van mijn hand geschraapt met me duim, niet geperst gewoon zo de joint in.

mvg

Comment

Bezig...
                          X