Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen worden te zwaar voor takken.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Toppen worden te zwaar voor takken.

Korting op 420shop
    Goedemiddag!

Ik zit met een probleempje, ik heb 5 Special Queens staan (bloei sinds 6 aug) en ik ben bang dat als het nog even lekker weer word en de toppen nog iets groeien de takken het niet meer houden ze hangen namelijk met de dag meer naar buiten.. Hoe los ik dit op?! Laatst ook al een van de 5 planten helemaal gespleten op het punt waar ik gefimt heb, dat is gelukkig allemaal weer goedgekomen met ducktape en touw haha. Meeldauw zit er jammer maar genoeg ook in, Canna Cure gehaald en daar spuit ik nu al 3 dagen mee. Vanaf morgen lekker weer en hopen dat het zo nog een maandje blijft!!
    Hier een paar foto's van mijn kindjes!:

Budshots:

Gr, Ganja
    Last edited by imtheganjaman; 2 September 2014, 17:45.

Re: Toppen worden te zwaar voor takken.

Amai, zo'n planten voor zo'n potjes! Welke aarde en voeding gebruik je?

Comment

Knappe platen hoor je zou de takken kunnen onder steunen met bamboe stokken
      Maar ik zou de plant zelf zijn toppen laten dragen plant ziet er mega goed uit in de natuur worden de toppen ook niet ondersteun
      Zou ze wel droog zetten mocht het gaan regen als ik jou was en die mogelijkheid had

Suc6 Houd je ons op de hoogte
      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weibei View Post
        Amai, zo'n planten voor zo'n potjes! Welke aarde en voeding gebruik je?
        Bedankt!

Voeding:
        Plagron Terra Grow. (In de groeifase 5ml per liter water gegeven.)
        Plagron Terra Bloom. (5ml per liter water.)
        Plagron Green Sensation. (2ml per liter water.)
        Plagron Sugar Royal. (1ml per liter water.)
        Bio nova N-27 (1x per week 2ml per liter)

Aarde:

Plagron Light mix met perliet.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Knappe platen hoor je zou de takken kunnen onder steunen met bamboe stokken
        Maar ik zou de plant zelf zijn toppen laten dragen plant ziet er mega goed uit in de natuur worden de toppen ook niet ondersteun
        Zou ze wel droog zetten mocht het gaan regen als ik jou was en die mogelijkheid had

Suc6 Houd je ons op de hoogte
        Snap ik! Planten gaan iedere nacht naar binnen en zie het niet zitten om stokken door het wortelsysteem heen te steken en het te beschadigen.
        Thanks voor je reactie! Hopen op een paar weken lekker weer en dan zal dit een hele mooie oogst worden denk ik zo!!

Comment

wat een bomen zeg ziet er echt super uit! welke seedbank had je ze vandaan?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Vind het echt een mooi soortje en is erg makkelijk te kweken ALS je er een beetje aandacht aan geeft.

Royal Queen Seeds
            Special Queen #1
            Last edited by ceBep; 2 September 2014, 23:29. Reden: onnodig quoten

Comment

toch eens wat zaadjes halen van dit soortje voor volgend jaar buitenkweekje erg mooie planten nogmaals, en aan aandacht komen ze bij mij niets te kort! vind niets mooier dan met de planten bezig zijn
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ik heb die ook. Heb die gewoon te laat geplant denk ik zo die van jou zien er veel beter uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
                  toch eens wat zaadjes halen van dit soortje voor volgend jaar buitenkweekje erg mooie planten nogmaals, en aan aandacht komen ze bij mij niets te kort! vind niets mooier dan met de planten bezig zijn
                  Met wat lekker weer kom je dan een heel eind haha!

Comment

goed om te horen net ff gekeken op de site van RQS en ze zijn nog spotgoedkoop ook en moet ook volgens seizoen maar eens de plagron voedingslijn proberen! zo te zien werkt dit allemaal super ik blijf je even volgen en ben benieuwd naar de opbrengst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
                      goed om te horen net ff gekeken op de site van RQS en ze zijn nog spotgoedkoop ook en moet ook volgens seizoen maar eens de plagron voedingslijn proberen! zo te zien werkt dit allemaal super ik blijf je even volgen en ben benieuwd naar de opbrengst !
                      Klopt helemaal, goede zaden voor weinig geld en voor het 3e jaar op rij zijn alle zaden ontkiemd.
                      Heb eerder Bio Nova gehad maar heb er niet veel mee terwijl andere er heel fijn op kweken. Plagron is bekend en vind het erg makkelijk en er is erg veel keuze.

Comment

heb ook nog een stuk of 60 ak 47 reguliere zaden maar denk dat ik een deel daarvan maar guerilla zet volgend jaar en dan lekker 3 of 5 van deze planten in de tuin zet en de overige 40-50 ak47 zaden die ik overhoud nog maar een tijdje bewaren in de koeling! maar in plagron voeding ga ik nog even kijken, maar wat jij allemaal hebt gebruikt blijkt prima te werken!

Comment

Mooie grote planten hoor en dat dan ik een bouw emmertje van 10 liter?

Volgende keer silicium bij geven tegen meeldauw geven, maar ja het heeft ook wel erg veel geregend deze zomer.
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Jup, het kan allemaal haha. Wat moet ik erbij geven voor meeldauw??
                            Last edited by ceBep; 2 September 2014, 23:28. Reden: onnodig quoten

Comment

dat zijn wel grotere emmers dan 10L neem ik aan? eerder 20-30L?

Comment

Bezig...
                              X