Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwaliteit buiten planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kwaliteit buiten planten

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik ben een beginnende kweker en met een just for fun instelling met 3 planten,
    ik gebruik geen bemesting producten uit de shop, alleen maar biologisch paard/koeien mest,
    ik heb mijn plant in een zon overgoten plek in de tuin staan en zijn ongeveer 260cm hoog.
    vorige jaar was mijn oogst een flop want er kwam weinig effect van de wiet af.
    dus die jaar ben ik het weer aan het proberen.
    en alleen een vraag over de kwaliteit van de wietplant.

    deze staat volgens mij nu 4-5 weken in de bloei, maar er komt geen sterke wiet lucht vanaf, is dit normaal?\

    van 1plant zijn een groot gedeelte van de bladen geel gekleurd, hoe kan dit en wat is het probleem, de andere 2 planten staat er vlak bij en zijn perfect groen.

    en in een paar toppen van de plant met gele bladeren heb ik al een paar plekken met toprot ondekt. moet ik dit er gewoon uitknippen ?

    ik begin ook nog te twijvelen over de geaardheid van de planten in het begin stadum leken het mij allemaal vrouwlijke planten, maar nu ben ik nog aan het twijvelen.

    ik heb ook nog een paar foto's gemaakt van de planten hopelijk kunnen de ervaren mensen hier wat over vertellen.

    groeten bando





    DSC_0172.jpgDSC_0170.jpgDSC_0174.jpg
    DSC_0175.jpgDSC_0168.jpgDSC_0169.jpgDSC_0171.jpgDSC_0173.jpg

    #2
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment

    Bezig...
    X