Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje buitenkweek in pot met quarilla tabs..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraagje buitenkweek in pot met quarilla tabs..

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik wil dit jaar in de buitenkweek op pot guarilla tabs gaan proberen. Alleen nu vraag ik me af of dit alleen voor de groei of ook de bloei periode werkzaam is. Er staat namelijk dat vanaf week 4 je een extra vloeibare voeding moet bijgooien alleen er staat niet bij of dit voor groei of bloei periode is.

Ik ben even nieuwsgierig of meerdere mensen hier al ervaring mee hebben en of ik wat advies zou kunnen krijgen.

Het verslag ben ik van plan bij te houden weer dit jaar.

Alvast bedankt weer

Re: vraagje buitenkweek in pot met quarilla tabs..

Die tabs zijn prima.
    Afhankelijk van je medium zul je na een tijdje toch bij moeten gaan voeden aangezien ze niet in de vrije grond maar potten staan.
    Zorg ervoor dat je medium in orde is en de pot groot genoeg, dat is toch wel mede bepalend zo niet erg bepalend voor het eindresultaat.
    Je kan verder kiezen voor een all in one voeding of specifieke groei en bloeivoeding en eventueel extra's.
    Succes!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Maar moet je dan bij gaan voeden vanaf de 4e week groei of bloei? De quarilla tabs wil ik bij azurias bestellen.

Comment

Dat hangt van je groei medium en andere dingen af.
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Zie de bladprobleemoplosser.

Wist je trouwens dat die tabs niets meer zijn dan ordinaire bioligosche voedingskorrels die geperst zijn tot een tabje? Voor de helft van het geld haal je die bij het tuincentrum. Pokon fruit, coniferenmest, dcm, om maar wat te noemen. Kost 5 euro per kilo. En het is beter te verspreiden in je grond omdat het dus in korrelvorm is. Die tabs moet je eerst kapotslaan om een beetje netjes te verspreiden. Gek is dat eigenlijk.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X