HELP!! ik had geen waterafvoer in mijn pot..(beginnende kweker) nu is mijn haze plant verzopen. Valt deze nog te redden?? Ik geef geen water meer. Heb gaten onderin de pot gemaakt en ouwe kranten onder de pot om overtollig water weg te trekken. Wil mijn kindje niet vermoorden. help!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
redden verzopen buitenplant sativa
Collapse
X
-
Re: redden verzopen buitenplant sativa
Als de wortels nog gezond zijn, komt dat wel goed. Je zal wat schade blijven zien (dood blad blijft dood blad)maar dat maakt niet uit.
Gewoon laten staan en geen bladeren weghalen. Op de foto lijkt je plant wel droog omdat de steeltjes ook hangen. Voel de aarde is bovenaan en steek je vinger onderin de pot , hoe voelt de aarde ?
-
Hoe dan ook in de schaduw laten staan de komende dagen. Verder wat stemma zegt.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostAls de wortels nog gezond zijn, komt dat wel goed. Je zal wat schade blijven zien (dood blad blijft dood blad)maar dat maakt niet uit.
Gewoon laten staan en geen bladeren weghalen. Op de foto lijkt je plant wel droog omdat de steeltjes ook hangen. Voel de aarde is bovenaan en steek je vinger onderin de pot , hoe voelt de aarde ?
Comment
-
Ik ben bang voor wortelrot.. Zie je verticale strepen over de stam die duidelijk een andere kleur hebben?
Voel daarnaast eens rond de basis van de stam, net boven de grond; als er slijmerig spul loskomt, dan moet je gaan zitten bidden voor een goede afloop.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment