Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begin bloeifase of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Begin bloeifase of niet?

Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

Onze plantjes hebben zich goed gemaakt alleen twijfel ik of de bloeifase nu begonnen is en wat te doen met de voeding. Alleen nog water geven tot er echte knoppen in komen, voeding voor tijdens de groei nu nog blijven geven of al met de voeding voor tijdens de bloei beginnen?

Wie kan me hier mee helpen?

Alvast bedankt Marmars

20150820_175844.jpg20150820_175804.jpg20150820_175735.jpg
    Last edited by Marmars; 20 August 2015, 20:00.

Re: Begin bloeifase of niet?

Ik zie nog geen bloei.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

@LR2, thnx voor je reactie maar kan ik nu het beste alleen water geven tot aan de bloei of gewoon doorgaan met de voeding voor tijdens de groei?
      Last edited by Marmars; 21 August 2015, 09:58.

Comment

Zelf zou ik doorgaan met groeivoeding, zelfs nog tot een weekje nadat de bloei echt zichtbaar is.
        Bloeivoeding, en vooral het te vroeg geven daarvan, leidt vaak tot een stikstofblokkade waardoor je uiteindelijk toch een beetje inlevert. Die N-blokkade is onvermijdelijk, maar als je dat een beetje kunt inperken, dan lijkt me dat een goed idee.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Bezig...
          X