Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aangevreten plantjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

aangevreten plantjes

Korting op 420shop
    Franstalige kennissen van me hebben als probeersel wat plantjes buiten gezet. Het is niet bedoeld voor een mega-oogst te hebben maar eerder uit nieuwsgierigheid. (u zal wel zien.... de slakken korrels...). Ik zelf heb enkel ervaring met succesvolle binnenkweken op coco's.

In ieder geval, de plantjes worden door een onbekend iets aangevreten en natuurlijk zouden we graag de oorzaak weten.

IMG_5518.jpg

Hebben jullie een idee?
    Alvast bedankt!

Re: aangevreten plantjes

Als kind zijnde keertje slakkenkorrel binnen gekregen, en moest met spoed ziekenhuis!
    Dus is dat wel verstandig zo naast je stammetje?
    Dat neemt de plant dan toch op?

Verder zou ik misschien denken aan vogels?

Greetz the bird
    Groene vingers

Comment

Dat is inderdaad niet handig, tenzij het de bedoeling is dat je gif rookt ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Je kan ook gewoon meteen die hele doos slakkenkorrels in een pot storten, en daar het plantje in zetten.
          Op de achterkant van de doos staat de gebruiksaanwijzing.animated-smileys-reading-014.gif
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Lijken me vreetsporen van de Chewbacca. Ofwel een berenklem rond je planten zetten, ofwel boobytraps met hopen TNT.
            Gaat vermoed ik meer nut hebben dat die korrels.

Ik strooide vroeger ook korrels in de tuin, maar sinds moedertje egel hier elke zomer opnieuw in m'n tuin rondloopt probeer ik dit toch te vermijden.
            Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Its manbearpig

Comment

spint en de slak de sagarijnslak. ze zit overdag onder je pot of de potrand. gooi je 1 slak weg heb je 3 jonge die dat potje zien als hun teritorium.,, wist je dat slakken teritoriaal zijn? slugsfight, je moet wel geduld hebben om het te zien. ik heb 1 miljoen slakken elk jaardus wegvangn is onegonne werk. gooi een par gevangen in je gieter dan doen de slak nemathoden de rest.

Comment

Bezig...
                X