Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste twee planten "Candy Kush"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn eerste twee planten "Candy Kush"

    Korting op 420shop
    Sinds ongeveer 6 weken geleden ben ik voor het eerst begonnen met het kweken van een aantal planten. Een aantal maanden geleden heb ik een 5 gram wietzak (Candy Kush) gekocht bij Dizzy Duck (bekende coffeeshop in Den Haag). Tot mijn verbazing heb ik in deze wietzak 5 wietzaadjes kunnen vinden. Wiet was lekker en goed te roken, ondank dat het bervrucht was. Na het planten van deze zaadjes kwam ik na een aantal weken te weten dat ik 2 vrouwtjes en 3 mannetjes had. Die vrouwtjes herkende ik aan witte haargroei, hier had ik er 2 van, en de andere drie hadden dit niet. Vervolgens had ik de 3 overige mannetjes vernietigd en de 2 dames gehouden.

    De 2 planten staan op de vensterbank in potten van 12 liter, waar ze grotendeels van de dag in de zon staan, tenzij het bewolkt is. Omdat de planten al na 4/5 weken in de bloei schoten(witte haartjes ontwikkelde) dacht ik dat het autoflowers zijn. Nu heb ik ongeveer de planten al 8 weken (sinds ontkieming) en zie ik al vooruitgang ik het ontwikkelen van toppen. Ik heb geen ervaring met wietplanten (nog niet veel), maar ik denk dat het goed gaat. Ik geef de planten voeding genaamd "all substrates A + B" van Hortifit en bloomstimulator van B'cuzz.

    twee dingen waar ik mee zit:
    1. Op een aantal bladeren zijn hier en daar wat bruine stipjes. 3 bladeren over de hele plant.
    2. de plant is al een tijdje in de bloei, maar onderin zie ik dat de plant nog nieuwe toppen aan het ontwikkelen is, dit zo
    u betekenen dat wanneer de bovenste top oogstrijp is, dat de andere toppen dat niet zijn?

    willen jullie naar de foto's kijken en mijn helpen
    aub. is het normaal dat de bloei ongelijkmatig verloopt?
    IMG_0826.jpgIMG_0819.jpgIMG_0820.jpgIMG_0821.jpgIMG_0822.jpgIMG_0823.jpgIMG_0824.jpgIMG_0825.jpg
    Last edited by Jahw; 28 June 2016, 20:29.

    #2
    Re: mijn eerste twee planten "Candy Kush"

    Da's wel erg apart, dat je autoflowerzaadjes vind in een zak Candy Kush van de shop.
    Dan is het vast niet echt Candy Kush geweest, of misschien gemengd met wat anders

    Ik zie niks zorgwekkends denk ik, hooguit dat ze wat mager zijn, maar dat kan niet anders achter een raam, dat houdt best wat bruikbaar licht tegen.
    Zou voorlopig gewoon doorgaan met wat je doet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: mijn eerste twee planten "Candy Kush"

      Wel grappig om te zien. Dizzy duck is zowat mijn favoriete shop, en je plantjes zijn ongeveer even ver als de mijne. Toevallig.
      Over dat er nog onderste toppen aan het ontwikkelen zijn zou ik me niet zorgen over maken; dat hoort.

      Comment


        #4
        Re: mijn eerste twee planten "Candy Kush"

        Ja wat als de wiet afkomt van een autoflower, dan zou je denken dat de zaadjes ook autoflower zijn toch? Helemaal als ze na 4 weken al in de bloei schieten. Weet niet of het zo is maar ik heb het gevoel dat de toppen zich langzaam ontwikkelen.

        Is de voeding wel goed die ik geef? Ik geef bloomstimulator en all substrates van hortifit. "All substrates" zou je denken dat er ook bloeivoeding in zit? Is dit niet dubbelop?

        bedankt voor jullie reacties!

        Comment


          #5
          Re: mijn eerste twee planten "Candy Kush"

          Geduld geduld
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #6
            Re: mijn eerste twee planten "Candy Kush"

            Zijn mijn eerste plantjes. Ben zo enthousiast en kan niet wachten om te oogsten en te proeven
            Ik zal we geduld moeten hebben. In de toekomst wil ik zeker een tent aanschaffen

            Comment


              #7
              Re: mijn eerste twee planten "Candy Kush"

              Je kan de natuur niet versnellen vandaar ik zei GEDULD
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #8
                Re: mijn eerste twee planten "Candy Kush"

                Heey QenQ, een vraagie. In heb in de zefde ruimte waar me planten staan ook een aantal tomatenplanten staan. Kan dit kwaad ivm met bijv bestuiven oid?

                Comment

                Bezig...
                X