Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower nog lang niet klaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower nog lang niet klaar

Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

Ben deze zomer voor de 1ste keer met het groeien van een autoflower begonnen, nu stond op internet dat deze 45_60 dagen nodig hadden, binnen! Buiten staat zou het oogsten van mei tot augustus zijn. Ik heb ze geplant op 25 mei, met de nodige foutjes (waaruit ik heb geleerd) zijn ze nog lang niet klaar voor de oogst. Ook niet nu volgende week de eerste 60dagen verstreken zijn, de dagen waarop hij binnen oogstklaar zou moeten zijn.

Ik vond het gegeven Oogsttijd: Mei tot augustus heel vaag, maar bedoelen ze hier misschien mee in mei planten, is augustus oogsten?

uploadfromtaptalk1468515816395.jpguploadfromtaptalk1468515843442.jpg

Zoals je ziet zijn ze nog aan de magere kant! Het zijn trouwens Dwarf ryders, een heerlijk simpele plant, met een geweldig mooie kleur en een geur die precies goed is, niet teveel, maar ook niet te weinig! [emoji6]

Alvast bedankt!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Re: Autoflower nog lang niet klaar

Reken op nog zeker wel een maand.
    Dit staat zo te zien net in bloei.
    Succes
    sigpic it is just a flower

Comment

Plant in bloei drink graag water
      God was never on your side..

Comment

Waarom hechten mensen toch zoveel waarde aan de dagen die op t pakje staan? Buiten hebben autoflowers vaak een veel langere groeiperiode dan 2 weken waar ze met dat aantal dagen op het pakje vanuit gaan. Soms gaan ze pas na anderhalve maand in de bloei. Je kunt pas een inschatting maken van hoelang ze nog moeten, als ze de bloei in schiet. Vanaf dan nog zo'n 6-10 weken (afhankelijk van het weer en de soort).

Als ik jouw plantje bekijk staat die zo'n 1-2 weken in bloei, dus idd minstens nog een maand. Kan ie mooi afbloeien in 't warme augustus, ideaal dus.

Laterr

Comment

Super allemaal, bedankt!!!

Comment

Hee! Ben nu paar dagen geleden begonnen met pk 13/14 in het water van mn plantjes te mengen, maar er vinden verkleuringen plaats aan de onderste bladeren. Zou het daar door kunnen komen? Ik gebruik gewoon de hoeveelheden die op de grow-chart staan. Niks overdreven dus. Dacht dat het misschien ook door het warme weer kon komen, in de serre waar ze in staan kan het dikwijls heel heet worden bij dit warme weer. uploadfromtaptalk1469011946634.jpguploadfromtaptalk1469011968390.jpg

Comment

Ik, ben zelf gestart met halve dosering voeding
              en dan goed kijken hoe je plant daar op reageerd
              je kan altijd nog bijgeven
              maar teveel is moelijk er terug uit te halen

Comment

Oke voeg iets toe en de reacktie zie je meteen op je balderen GEEL dus de oorzaak is die voeding
                God was never on your side..

Comment

Alright, zal dan ook halveren maar eerst paar dagen enkel water geven. Hopelijk trekken ze snel bij! Thanks

Comment

Bezig...
                  X