Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dilemma

Korting op 420shop
    beste lezers,

is er een soort waarbij het mogelijk is om nu nog te beginnen met groeien(buiten btw), ik wil graag nog groeien omdat ik er pas net interesse in heb.
    is er een soort waarmee ik nu nog kan beginnen met groeien op mijn balkon.

Re: Dilemma

Groeien op je balkon kan zeker nog. Ervaring opdoen en groene(re) vingers krijgen ook.
    Groeien met oog op bloei en vermeldenswaardige oogst kan ook, maar dit brengt natuurlijk extra risico's met zich mee naarmate het later wordt.
    Je kan gaan voor een late bloeier maar die zal dan natuurlijk ook het slechter weer later op het jaar reflecteren in het resultaat.
    In mijn ervaring zal een plant tegen een muur of balkon ook sneller gaan bloeien dan een plant in volle zon op je dak of open tuin.
    Als je meer dan 1 plant kan of wil zetten, dan zou ik persoonlijk onmiddellijk feminised regulier zaad gaan zaaien en dit ook rechtstreeks in "enige en laatste" pot.
    Op zaadbanken websites kan je gerust gaan selecteren op eigenschappen. Een hybride met geen te dichte toppen, geen vroege bloei, geen lange bloei lijkt me ideaal.
    Ongetwijfeld zullen de buiten experts hier soortjes aanraden.

Comment

Tnx ik ga meteen ana de slag��

Comment

Ik zou nu geen autoflowers meer nemen, die kunnen de herfst niet zo goed aan, andere planten (reguliere bloeiers) zijn de moeite nog waard. Kies lekker iets, behalve sativa's als haze, want die bloeien te laat.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

De 3 meter zal je nu niet meer halen, maar zoals de andere ook al zeiden. Je kan nu nog beginnen.

Al gaat het helemaal mis, je leert er altijd van.

Geef niet te veel water.
          Lets not criticize but legalize

Comment

Bezig...
          X