Hoi, ik heb op 20 juni voor het eerst een Mango haze zaadje uitgekiemd.
Deze staat na 2 x verpot in een 34 cm brede pot met 5 nodes en is 25 cm hoog en staat op een al stevige stam.
Ik geef de plant om de 2 dagen Cana Vega , de helft van de dosis zoals op de bus staat , de andere dagen regenwater.
Welke is de beste optie Fimmen of toppen? Ben een beginneling en weet niet of fimmen me gaat lukken maar ik wil het eventueel wel proberen ?
Welk tijdstip van de dag is het beste voor de plant om dit te doen?
Zonsopkomst en ondergang
juli
Ik ben wat laat begonnen zegt men mij .
Indien de dagen korter worden , mag dan de plant s'nachts 1 uur onder een spaarlamp binnen bv van 23.00 tot 24.00 uur?
Heb dit op het net gelezen ?!?
Of gewoon de natuur zijn gang laten gaan ?
De bedoeling van de kweek is om er olie van te maken ( pijnbestrijding ) en niet zozeer om te roken.
Graag advies
Deze staat na 2 x verpot in een 34 cm brede pot met 5 nodes en is 25 cm hoog en staat op een al stevige stam.
Ik geef de plant om de 2 dagen Cana Vega , de helft van de dosis zoals op de bus staat , de andere dagen regenwater.
Welke is de beste optie Fimmen of toppen? Ben een beginneling en weet niet of fimmen me gaat lukken maar ik wil het eventueel wel proberen ?
Welk tijdstip van de dag is het beste voor de plant om dit te doen?
Zonsopkomst en ondergang
juli
Vrijdag 29 juli | 05:58 | 21:33 | 15 u. 35 min. |
Dinsdag 9 augustus | 06:15 | 21:14 | 14 u. 59 min. |
Donderdag 25 augustus | 06:41 | 20:41 | 14 u. 0 min. |
Indien de dagen korter worden , mag dan de plant s'nachts 1 uur onder een spaarlamp binnen bv van 23.00 tot 24.00 uur?
Heb dit op het net gelezen ?!?
Of gewoon de natuur zijn gang laten gaan ?
De bedoeling van de kweek is om er olie van te maken ( pijnbestrijding ) en niet zozeer om te roken.
Graag advies
Comment