Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grammen plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    grammen plant

    Korting op 420shop
    Ik vroeg me ook af hoeveel gram ik ongeveer haal ik hoop op 30 gram.
    20160819_125758-1.jpg

    #2
    Re: grammen plant

    Dat vragen we ons allemaal af. Maar dat is niet te zeggen. Stel het gaat helemaal goed, en je knipt er 200 natte grammen vanaf. Dan beschimmelt wellicht de helft tijdens het drogen, en 40% verlies je door verdamping. Dan houd je 60 gram over. Maar als je wiet te droog wordt, kan dat best 45 gram zijn. Of soms zelfs 30. Of als er niets rot, dan houd je 60 over, of misschien wel 50. Of wellicht wel 100! Misschien zelfs 200. Stel nu dat je plant gaat dubbelbloeien en je vind foxtails geen probleem, dan kan het misschien wel 300 gram zijn. Maar het kan ook dat je plant verzuipt, dan heb je niets. Of de boel rot weg aan de plant, dan heb je ook niets.

    We kunnen uren doorgaan met als/dan redenaties, maar daar wordt je niet wijzer van. Je weet pas wat je hebt, als je het hebt. Om voor die tijd voorspellingen te maken, levert enkel gedoe op voor jezelf.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: grammen plant

      En ook al heb je maar 30 gr (das toch 6x5 gr coffeeshop bezoek minder) met niet gespoelde wiet of te vroeg geoogst dus dan liever een goeie eigen kweek!en dan maar 30 GR

      BTW wat LR2 je in bovenstaande verteld zei ik precies ook in je PM die je stuurde~!
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        #4
        Re: grammen plant

        Laten we gaan gokken. Ik gok 27,8 gram droog aan de haak.

        Comment


          #5
          Re: grammen plant

          31.2 droog!

          Succes O.D.

          Comment


            #6
            Re: grammen plant

            Haha. Wie heeft er nu een weegschaalke tot op 0,1 gram. Dealers, allemaal dealers. Behalve mijne kleine, want das ne brave.
            Ik voorspel dat iemand de gps coordinaten uit de exif data haalt en die plant komt rippen. Dus niks. Rare stelt ook. En die staat al ver in bloei voor augustus?

            Comment


              #7
              Re: grammen plant

              elvendertig grammen min of meer met of zonder rot

              Comment


                #8
                Re: grammen plant

                Ik heb zo'n weegschaal
                Was gewoon de goedkoopste...

                Comment


                  #9
                  Re: grammen plant

                  Ne gierige dealer

                  Comment


                    #10
                    Re: grammen plant

                    Bij mij zouden ze wel is een keer kunnen proberen mijn plant te rippen maar me tuin komen ze niet uit

                    Comment


                      #11
                      Re: grammen plant

                      Challenge accepted. PM mij dan effe uw adres en de uren dat je gaat werken.

                      Comment


                        #12
                        Re: grammen plant

                        Nah zo kan ik het ook btw er valt niks in mijn fotos te vinden aan coordinaten kan alleen als ik de GPS in mijn camera aan heb.

                        Comment


                          #13
                          Re: grammen plant

                          Ik heb een 0,01 gr weegschaal. Wel een hollandse maar geen gierige. Wil gewoon mijn wiet in de chocomelk juist doseren.

                          Hoelang staat je plant al in bloei?
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Re: grammen plant

                            Ik heb ook een precieze weegschaal. Voor al die experimentjes met plantenhormonen die soms microgrammen per liter moeten zijn, heb ik geen zin om badkuipen met kaliloog te gaan vullen om daar vervolgens een paar druppels uit te halen.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: grammen plant

                              Hoeveel badkuipen heb jij ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X